Geplaatst 15 september 201212 jr. Citaat Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vincent, De link die werkt niet. Kan je die aanpassen? Bedankt.
Geplaatst 19 oktober 201212 jr. Auteur Een Veronica op Woensdag met Rob Out. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 oktober 201212 jr. Auteur Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De vrijdag ervoor is al eens eerder geplaatst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 november 201212 jr. 't Is dan wel geen Norderney, maar als de dag van gisteren herinner ik me dat ik die eerste maanden gekluisterd zat aan mijn radio. Of eigenlijk, om eerlijk te zijn, ik nam het op en ging binnen bij mijn ouders naar Top Pop kijken... Helaas heb ik die bandjes niet meer. Dus heeeeeeeel erg bedankt. Deze zijn toch wel jeugdsentiment ook al zitten ze aan de "verkeerde kant" van de Veronica historie. Groet, Jan Citaat Op 2 januari 1976 was de eerste uitzending van de VOO op Hilversum 3, een uurtje in de week. VOO-H3-19760102-1900-2000-LexHarding-VeronicaOpDrie Om eerlijk te zijn kwamen bij het beluisteren van deze aflevering van Lex' show diezelfde tranen van 31 augustus 1974 gewoon weer keihard terug. Van geluk waarschijnlijk. Maar iedere keer wanneer hij zei "we hebben te weinig tijd" of "we hebben maar één uur" kwamen de waterlanders veroorzaakt door al die machteloosheid in die tijd weer net zo makkelijk terug...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.