Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik vroeg mij net af, na een eeerdere mailwisseling met Vincent, welke tekstverwerker een ieder hier gebruikt?

Ik heb hier Word -Office MAC 2004 en 2008. En natuurlijk zijn daar nog OpenOffice en LibreOffice.

En sinds kort is er voor de MAC gebruikers nog een erg leuke: www.bean-osx.com.

Deze laatste kan natuurlijk ook overweg met alle Windows formaten en is ook gratis.

Juul

Geplaatst

Ik vroeg mij net af, na een eeerdere mailwisseling met Vincent, welke tekstverwerker een ieder hier gebruikt?

Ik heb hier Word -Office MAC 2004 en 2008. En natuurlijk zijn daar nog OpenOffice en LibreOffice.

En sinds kort is er voor de MAC gebruikers nog een erg leuke: www.bean-osx.com.

Deze laatste kan natuurlijk ook overweg met alle Windows formaten en is ook gratis.

Juul

Voor de apple heb je ook nog Pages ofzoiets van apple zelf. Heb het zelf nooit gebruikt.

Ik gebruik hier ook word 2008 ofzoiets. O nee Word 2011 zie ik ;) Heb ook Libreoffice op de apple staan, maar ik vind die knoppen bovenin maar irritant, dus gebruik eigenlijk alleen Word.

Geplaatst

Een echte tekstverwerker-gebruiker ben ik niet, maar zakelijk gebruik ik een van de laatste Office pakketten en dus Word.

Privé gebruiken mijn vrouw, ikzelf en de drie kinderen ieder afzonderlijk het Open Office pakket.

Voor gewoon gebruik een prima programma. Alleen mijn vrouw zit wel eens te zuchten dat speciale dingen soms zo onlogisch zijn.

Die ervaring had ze trouwens met Word ook, dus het zal wel niet veel uit maken ?

Rien

Geplaatst

Voor de apple heb je ook nog Pages ofzoiets van apple zelf. Heb het zelf nooit gebruikt.

Ik gebruik hier ook word 2008 ofzoiets. O nee Word 2011 zie ik ;) Heb ook Libreoffice op de apple staan, maar ik vind die knoppen bovenin maar irritant, dus gebruik eigenlijk alleen Word.

Ja Pages heb ik ook maar eigenlijk nog nooit gebruikt.

Juul

Geplaatst

Ja Pages heb ik ook maar eigenlijk nog nooit gebruikt.

Juul

Meen je dat nou? Waarom dan? Ik vind het best een goede tekstverwerker.

dag Rene,

Ik vind dat er een "onhebbelijkheid" in zit.

Stel, ik maak een brief vandaag 21 mei 2012. Dan komt er bij mij automatisch een datum op te staan. ( standaard brief in voorbeelden)

Als ik dezelfde brief dan over pakweg een paar maanden weer open dan staat daar doodleuk de dan geldende datum op.

En ik kan dat maar niet weg krijgen. Dus zodat ie de oorspronkelijke datum bewaard.

Daarom gebruik ik Pages niet (meer)

Juul

Geplaatst

Stel, ik maak een brief vandaag 21 mei 2012. Dan komt er bij mij automatisch een datum op te staan. ( standaard brief in voorbeelden)

Als ik dezelfde brief dan over pakweg een paar maanden weer open dan staat daar doodleuk de dan geldende datum op.

Juul

Hée da's nieuw voor me.

Ik ga eens kijken.

Geplaatst

Juul

Hée da's nieuw voor me.

Ik ga eens kijken.

Alles wat bij mij de deur uitgaat sla ik daarom (onder andere) ook altijd op als pdf bestand. Weet ik tenminste zeker dat het bestand er uitziet zoals ik het heb gemaakt en kan de ontvanger niet dmv "ongedaan maken" terugbladeren in de tijd met wat ik allemaal heb aangepast in het wordbestand.

Geplaatst

dag Rene,

Ik vind dat er een "onhebbelijkheid" in zit.

En ik kan dat maar niet weg krijgen. Dus zodat ie de oorspronkelijke datum bewaard.

Daarom gebruik ik Pages niet (meer)

Juul

Dit zit gewoon in je instellingen Juul. Maar vraag mij niet waar. Ik laat dit altijd gelijk door zo'n IT-boy op mijn werk veranderen als ik weer ergens kom waar men dit handig vindt.

Douwe

Geplaatst

Dit zit gewoon in je instellingen Juul. Maar vraag mij niet waar. Ik laat dit altijd gelijk door zo'n IT-boy op mijn werk veranderen als ik weer ergens kom waar men dit handig vindt.

Douwe

Na veel zoeken heb ik het net gevonden.

Juul

LOmZA5CkdG.jpg

Geplaatst

Jongens , ik vind het heel leuk om te lezen maar willen jullie alstublieft niet eindeloos quoten ?

Het is een brei van elke keer dezelfde berichten met slechts een zin er aan toegevoegd.

Dank u !

Rien

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.