Geplaatst 22 mei 201212 jr. Dit is het 2e deel van een serie van 6 afleveringen. De andere 5 ontbreken helaas. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het draaiboek: http://www.mediafire.com/view/?ezdlf3zcu1wd9wg
Geplaatst 22 mei 201212 jr. Citaat Dan moeten we die maar eens digitaal maken Goed plan Vincent! Douwe
Geplaatst 22 mei 201212 jr. Auteur Moeten we in september maar eens eens een start mee maken. Eerst nog een zomer lang op 'de camping'.
Geplaatst 23 mei 201212 jr. Citaat Goed plan Vincent! Douwe Dan ga ik me daar vast op verheugen! Ik herinner me nog dat die zes delen destijds werden uitgezonden. Was een van de vele goed getimede Poster-series (Aan het eind, maar nog wel tijdens de Saturday Night Fever-/Grease-gekte). Edwin
Geplaatst 23 mei 201212 jr. Citaat Moeten we in september maar eens eens een start mee maken. Eerst nog een zomer lang op 'de camping'. Gelijk heb je Vincent. Voor mij eerst naar de Oekraine en dan naar de Franse camping eindigend bij vrienden Leendert en Marjo. Maar zodadelijk eerst voor de baas naar Istanbul waar het iets frisser lijkt dan hier! Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.