Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik moet eens even kijken wat ik van begin oktober 1973 aan Radio Atlantis programma's heb.

Het laatste uur van Mike Moorkens op Radio Mi Amigo heb ik waarschijnlijk wel in mijn bezit en volgens mij werd dat uitgezonden op 6 februari 1975.

Als je hierbij gebaat bent wil ik het één dezer wel voor je uploaden.

Hartelijke groet,

Bart

Geplaatst

Hallo Rieni,

Wat Mike Moorkens op Atlantis betreft heb ik slechts twee dingen uit de begindagen; nl. uit juli 1973.

Wellicht is dit niet wat je zoekt, maar ik heb wel één van zijn laatste programma's bij Radio Mi Amigo voor je geupload.

Op de link hieronder staat een uur met Moorkens op Mi Amigo dat werd uitgezonden op 6 februari 1975.

Veel plezier met "de troostprijs".

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VSBN78CFM8MJ.mp3

Hartelijke groet,

Bart

Geplaatst

Best leuk om dit te beluisteren, maar de jock klinkt alsof ie in een grafkelder is opgenomen.

Groet, Johan.

Na 31 augustus 1974 werden de programma's van Radio Mi Amigo een tijd lang opgenomen in een afgelegen boerderij in Opbrakel, waar de behuizing niet al te best was.

Dit is in meedere programma's uit eind 1974 - begin 1975 duidelijk te horen.

Hartelijke groet,

Bart

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    GroningerFries
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.