Geplaatst 9 juni 201212 jr. Wie heeft voor mij het laatste programma van Mike Moorkens op Radio Atlantis. Grt Rieni.
Geplaatst 11 juni 201212 jr. Citaat Wie heeft voor mij het laatste programma van Mike Moorkens op Radio Atlantis. Grt Rieni. Wanneer was dat Rieni? Douwe
Geplaatst 11 juni 201212 jr. Auteur Jammer genoeg weet ik niet de datum van het laatste programma maar ik denk de laatste dag dat Radio Atlantis vanaf de Mi Amigo uitzond. Grt Rieni.
Geplaatst 11 juni 201212 jr. Ik moet eens even kijken wat ik van begin oktober 1973 aan Radio Atlantis programma's heb. Het laatste uur van Mike Moorkens op Radio Mi Amigo heb ik waarschijnlijk wel in mijn bezit en volgens mij werd dat uitgezonden op 6 februari 1975. Als je hierbij gebaat bent wil ik het één dezer wel voor je uploaden. Hartelijke groet, Bart
Geplaatst 13 juni 201212 jr. Hallo Rieni, Wat Mike Moorkens op Atlantis betreft heb ik slechts twee dingen uit de begindagen; nl. uit juli 1973. Wellicht is dit niet wat je zoekt, maar ik heb wel één van zijn laatste programma's bij Radio Mi Amigo voor je geupload. Op de link hieronder staat een uur met Moorkens op Mi Amigo dat werd uitgezonden op 6 februari 1975. Veel plezier met "de troostprijs". http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VSBN78CFM8MJ.mp3 Hartelijke groet, Bart
Geplaatst 14 juni 201212 jr. Best leuk om dit te beluisteren, maar de jock klinkt alsof ie in een grafkelder is opgenomen. Groet, Johan.
Geplaatst 15 juni 201212 jr. Citaat Best leuk om dit te beluisteren, maar de jock klinkt alsof ie in een grafkelder is opgenomen. Groet, Johan. Na 31 augustus 1974 werden de programma's van Radio Mi Amigo een tijd lang opgenomen in een afgelegen boerderij in Opbrakel, waar de behuizing niet al te best was. Dit is in meedere programma's uit eind 1974 - begin 1975 duidelijk te horen. Hartelijke groet, Bart
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.