Geplaatst 11 juni 201212 jr. Ik heb 3 LP's met daarop Rockin' America - Top 30 countdown door Scott Shannon uit mei 1985. Al afluisterend hoor ik dat Shadow Stevens is "sitting in". Als ik mij niet vergis zijn die toch al eens langs geweest hier? Juul
Geplaatst 11 juni 201212 jr. Hi Juul, Ik kan me het niet herrinneren, misschien wil je ze nog een keer plaatsen?
Geplaatst 7 augustus 20195 jr. Hartstikke leuk natuurlijk, misschien nog een keer, zou het mogelijk zijn ? alvast bedankt !
Geplaatst 14 augustus 20213 jr. Op 11-6-2012 om 17:56 zei Juul: Ik heb 3 LP's met daarop Rockin' America - Top 30 countdown door Scott Shannon uit mei 1985. Al afluisterend hoor ik dat Shadow Stevens is "sitting in". Als ik mij niet vergis zijn die toch al eens langs geweest hier? nee hoor, dit is shadow steele aka mitch craig. een goede vriend van scott, hij was vaker invaller voor deze programma.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.