Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Radio Noorzee Internationaal zoekt dj's voor de Nederlandse service je kan je aanmelden met een demo van 30 min die je kan sturen naar info@gro-radio.nl Radio Noordzee internationaal kan je vinden op www.rni.vze.com

De Nederlandse service is in het weekend te beluisteren , kijk maar op programs op de site

Geplaatst

Hoe zo niets met de zeezenders te maken. Kijk nog eens een keer goed naar een site voordat een conclussie wordt getrokken. Ik heb net gekeken en er staat zowel een oude vidoe over RNI op als een onderdeel RNI Historie dat echt over de zeezender RNI gaat.

groet Hans

Geplaatst

Hoe zo niets met de zeezenders te maken. Kijk nog eens een keer goed naar een site voordat een conclussie wordt getrokken. Ik heb net gekeken en er staat zowel een oude vidoe over RNI op als een onderdeel RNI Historie dat echt over de zeezender RNI gaat.

groet Hans

Dit is een weloverwogen conclusie Hans. Het is namelijk een internetstation dat medewerkers zoekt en het heeft niets te maken met de zender uit de periode 1970-1974.

Vincent

Geplaatst

Dit is een weloverwogen conclusie Hans. Het is namelijk een internetstation dat medewerkers zoekt en het heeft niets te maken met de zender uit de periode 1970-1974.

Vincent

En dat, Vincent, is niet helemaal correct. Ze zitten ook op MG & UKG.

Achter dit RNI project zit Garry Stevens, een zeezenderfreak, die zich uit onvrede met de MOA zich aan land manifesteerde (hij was niet de enige, o.a. Radio Jackie).

Was eind 70er jaren mede oprichter van North London Radio (221 Meter, 1368 kHz) en begon samen met Christopher England, Happy Music Radio. Daarna volgt er nog een hele waslijst, tot uiteindelijk de hier genoemde RNI.

Rob Veld

Geplaatst

En dat, Vincent, is niet helemaal correct. Ze zitten ook op MG & UKG.

Achter dit RNI project zit Garry Stevens, een zeezenderfreak, die zich uit onvrede met de MOA zich aan land manifesteerde (hij was niet de enige, o.a. Radio Jackie).

Was eind 70er jaren mede oprichter van North London Radio (221 Meter, 1368 kHz) en begon samen met Christopher England, Happy Music Radio. Daarna volgt er nog een hele waslijst, tot uiteindelijk de hier genoemde RNI.

Rob Veld

Dus?

Nogmaals: het is niet de zeezender uit de periode 1970-1974. Het huidige Veronica van Sky heeft toch ook niks met de zeezender Veronica te maken.

Geplaatst

...en de webdesigner is niet verder gekomen dan 2002...

Tikkeltje achterhaald en amateuristisch...

De website ziet er zo ie zo verschrikkelijk uit... alsof die gemaakt is door een kind van een jaar of 10...

uhh mocht dit ook zo zijn... dan heb ik niets gezegt , correctie gezegd (want anders begrijpt Dhr. Knot mij niet !!! ) :)

gezegt moderator ????????? gezegd lijkt beter en professioneler

excuses...

maar zoals elders op het net staat te lezen:

Ik was iets aan het typen en er stond "hij heeft gezegt..." maar iemand zei dat het met eigenlijk gezegd moet zijn. Dus ik ging even nadenken en wilde de kofschip regel toepassen maar toen liep ik tegen een probleem aan.

Het voltooid deelwoord van Faxen is Gefaxt omdat de X een S-klank is. Dus zou je denken dat de G een G-klank is net als de CH en die zit in het kofschip. Dus is het "gezegt". Maar de spellingscontrole van Word geeft aan dat het toch echt gezegd is met een D. Of is het de bedoeling dat je de C en H los van elkaar ziet, en dus is er geen spraken van een G-klank?

Geplaatst

Dus?

Nogmaals: het is niet de zeezender uit de periode 1970-1974. Het huidige Veronica van Sky heeft toch ook niks met de zeezender Veronica te maken.

En zo is het!

En dan nog iets, "jij bent de uitbater van dit café". En over de website heb ik nog maar niet, dat is een sideline. Ik sluit mij aan bij Harm en Peter.

Juul

Geplaatst

We dwalen af. De oproep is geplaatst en degene die zich geroepen voelt om aan RNI mee te werken kan een demo sturen als ik het goed begrijp. Daarmee is dit onderwerp afgehandeld.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.