Geplaatst 1 juli 201212 jr. Op weg naar de UK. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juli 201212 jr. Citaat Op weg naar de UK. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vincent, Ik heb steeds in m'n archiefje dat het de 23e was. Ben ik abuis? Juul PS ik zie het al, jij hebt na 24.00 uur en dan is het bij jou de 24e. Sorry..........
Geplaatst 2 juli 201212 jr. Ik moet je zeggen dat ik wel respect heb voor de mannen die dit al varend allemaal deden met zo'n grote mast en dan ook nog een aardig programma maken. Petje af. Juul
Geplaatst 3 juli 201212 jr. These recordings are great! It was a historical night and one which triggered some monumental events for offshore radio. Thanks Vincent. Ian
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.