Geplaatst 5 juli 201212 jr. En de laatste uit de serie daguitzendingen uit 1977. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 juli 201212 jr. Thanks. looking forward to listen to these daytime service programmes. I enjoy the relaxed DJ style and the great music!
Geplaatst 5 juli 201212 jr. Erg leuk, al die 'daytime-Caroline' programma's uit 1977. Ik wil je niet op extra werk jagen Vincent, maar schrijf je Russell niet met dubbel L? Martin
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Auteur Inderdaad met dubbel l. Meeste bestanden in archief zijn met enkele. In de database is dat makkelijk aan te passen, de filenamen is een ander verhaal. Hier vind je overigens alle Radio Caroline namen: http://www.radiopedia.nl/wiki/Radio_Caroline_medewerkers
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Bij de Carolinemedewerkers ontbreekt Wilfred de Jong die de Roadshow deed. Theo
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Auteur Citaat Bij de Carolinemedewerkers ontbreekt Wilfred de Jong die de Roadshow deed. Theo Was dat een programma Theo?
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Mooie lijst met namen, maar een naan zegt mij niets: Henk Meeuwis. Fons Winteraeken: http://radiocaroline79.punt.nl/
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Henk Meeuwis zat in 1973 aan boord van de Mi Amigo. Hij was nieuwslezer en programmaleider van de Nederlandse service op 259. Ik heb nog nooit een programma gezien dat door hem werd gepresenteerd. Groet, Jan-Fre
Geplaatst 6 juli 201212 jr. Henk Meeuwis was (samen met Leo de Later) inderdaad verantwoordelijk voor de nieuwsvoorziening die periode. Maar hij heeft tussen 04-06-73 en 25-06-73 ook een aantal programma's gepresenteerd . (Volgens Monitor magazine een totaal van 16 uren.) Hij was dacht ik geen programmaleider, dat waren volgens mij eerst Andy Archer en later Joost Verhoeven. Robin
Geplaatst 7 juli 201212 jr. Citaat Was dat een programma Theo? Hallo Vincent Het was de drive in show. Volgens mij werd deze op Caroline aangekondigd als roadshow. Maar daarin kan ik mij vergissen. Hij werkte hierbij als dj. Hij werkt nu voor Radio Mercurius in Leeuwarden voor het programma Hitdossier. Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.