Spring naar bijdragen

17-04-1977 - Radio Caroline - Stuart Russel

Featured Replies

Geplaatst

Thanks. looking forward to listen to these daytime service programmes. I enjoy the relaxed DJ style and the great music!

Geplaatst

Erg leuk, al die 'daytime-Caroline' programma's uit 1977. Ik wil je niet op extra werk jagen Vincent, maar schrijf je Russell niet met dubbel L?

Martin

Geplaatst

Bij de Carolinemedewerkers ontbreekt Wilfred de Jong die de Roadshow deed.

Theo

Geplaatst

Mooie lijst met namen, maar een naan zegt mij niets: Henk Meeuwis.

Fons Winteraeken: http://radiocaroline79.punt.nl/

Geplaatst

Henk Meeuwis zat in 1973 aan boord van de Mi Amigo. Hij was nieuwslezer en programmaleider van de Nederlandse service op 259. Ik heb nog nooit een programma gezien dat door hem werd gepresenteerd.

Groet,

Jan-Fre

Geplaatst

Henk Meeuwis was (samen met Leo de Later) inderdaad verantwoordelijk voor de nieuwsvoorziening die periode.

Maar hij heeft tussen 04-06-73 en 25-06-73 ook een aantal programma's gepresenteerd .

(Volgens Monitor magazine een totaal van 16 uren.)

Hij was dacht ik geen programmaleider, dat waren volgens mij eerst Andy Archer en later Joost Verhoeven.

Robin

Geplaatst

Citaat

Was dat een programma Theo?

Hallo Vincent

Het was de drive in show. Volgens mij werd deze op Caroline aangekondigd als roadshow. Maar daarin kan ik mij vergissen. Hij werkte hierbij als dj. Hij werkt nu voor Radio Mercurius in Leeuwarden voor het programma Hitdossier.

Theo

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.