Geplaatst 12 juli 201212 jr. De Rolling Stones staan vandaag nogal in de belangstelling. En daarom hier een prachtig radio programma ; "The Stones at The Beeb" Ik heb alle relevante gegevens er maar even bij gedaan. We hebben er op 3 juni 1993 een Nederlandse versie van gemaakt. Dit is het origineel van de BBC dat ik op een DAT tape kreeg. De presentator is Andy Peebles. Veel luisterplezier! Juul http://www20.zippyshare.com/v/16920131/file.html
Geplaatst 23 maart 20159 jr. Ik heb het 2 jaar terug rechtstreeks van de podcast van de BBC opgenomen, klinkt geweldig
Geplaatst 19 april 20159 jr. Ik heb een 8 CD set van Sixties At The Beeb with And Peebles Schitterende set
Geplaatst 19 april 20159 jr. Auteur Het kan nog mooier.....Ik heb alles op DAT tape zonder presentatie dus de muziek "kaal". Je heb altijd baas boven baas hé? Maar ja, de complete set met dj en de DAT "music only ' koste wel 1500,- UK pond. Maar dan heb je ook wat.
Geplaatst 20 april 20159 jr. Auteur Op 20-4-2015 om 15:10 zei Raytje: Geweldig, jammer alleen van die prijs, das minder, Juul Ach, de baas betaalde, dus jij ook voor een klein deel.
Geplaatst 20 april 20159 jr. Op 12-7-2012 om 16:02 zei Juul: De Rolling Stones staan vandaag nogal in de belangstelling. En daarom hier een prachtig radio programma ; "The Stones at The Beeb" Ik heb alle relevante gegevens er maar even bij gedaan. We hebben er op 3 juni 1993 een Nederlandse versie van gemaakt. Dit is het origineel van de BBC dat ik op een DAT tape kreeg. De presentator is Andy Peebles. Veel luisterplezier! Juul Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Is hier eigenlijk nog aan te komen?
Geplaatst 20 april 20159 jr. Op 19-4-2015 om 18:20 zei Raytje: Ik heb een 8 CD set van Sixties At The Beeb with And Peebles Schitterende set Ik bedoelde eigenlijk deze. Sorry Juul.
Geplaatst 21 april 20159 jr. Auteur Op 20-4-2015 om 23:47 zei PowerMusic: Ik bedoelde eigenlijk deze. Sorry Juul. Dag Ed, die CD heb ik niet. Deze is dus van Westwood One uit de USA. Moet je toch eigenlijk bij "Ray-tje" vragen. Ik ken deze uitvoering niet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.