Geplaatst 5 augustus 201212 jr. Vanaf vandaag, 5 augustus, elke zondag een uurtje voordat de Future top 25 begint, de tips daarvoor. 15 Tips in de Future tip 15 met Ron Anbeek, de allernieuwste 2012 platen, elke zondagavond van 18.00 uur tot 19.00. De eerste afleverings is op zondag 5 augustus op Future FM www.futurefm.nl
Geplaatst 23 december 201212 jr. Auteur Hij komt terug, goed nieuws voor het nieuwe jaar Nieuwer dan nieuw, het nieuwere hitparade geweld met de hits van nu en straks de Future top 25 op Future FM elke vrijdagavond van 18.00 uur tot 20.00 uur Vanaf 4 januari 2013 Luister elke vrijdag mee op www.futurefm.net Luister de promo http://www.mediafire.com/?eibozk54urabu5n
Geplaatst 23 december 201212 jr. Ha die Eric, Ik heb geluisterd en sta mij toe toch een opmerking te maken. De mix "zou wat beter kunnen".........De stem is nl te zacht. ( of de muziek te hard). Je kunt het zelfs zien in het rode kader. Maar afgezien daarvan, het enige dat telt zijn je oren en dan zou ik zeggen ;"effe overmixen maar"... PS, ik hoop dat het als opbouwende kritiek wordt ervaren".
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.