Geplaatst 27 augustus 201212 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 augustus 201212 jr. Auteur Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 september 201212 jr. Geweldig en bedankt Vincent dat ik naar deze programma's kan terugluisteren. Luister nu - momenteel tijdens het typen van dit bericht - naar het programma van Leo van der Goot tussen 1700 en 1800 uur. Het is leuk om te horen hoe Leo praat over de film die Excoooooooorsist. Hij bedoelt dan The Exorcist die toen net uit was en ik ook een gave film vond. Groetje, Martin
Geplaatst 7 november 201212 jr. Bedankt voor het uploaden. Eindelijk weer eens Ted Bouwens kunnen beluisteren. Wat is die man eigenlijk gaan doen na 31 augustus 1974. Weet iemand dat? Bvd
Geplaatst 10 november 201212 jr. Heeft hij niet ooit ook programma's voor Monique gemaakt, of ben ik nu erg in de war? Henny
Geplaatst 10 november 201212 jr. Citaat Heeft hij niet ooit ook programma's voor Monique gemaakt. Klopt en hij heeft ook nog enige tijd bij Radio 192 programma's gemaakt. Robin
Geplaatst 15 november 201212 jr. Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar als ik de programmering zie, moet het bij RNI toch heel anders zijn geweest dan bij Veronica, los van het feit dat ze er pas 3,5 jaar waren. Afgezien van oudgedienden Ferry en Leo waren de meeste 'originals' toch al weg en werd de zendtijd in die laatste maanden gevuld door 'tweede garnituur'. Of vergis ik me? Edwin
Geplaatst 15 november 201212 jr. Het klonk ook heel anders, had een helderder geluid, minder zwak en klonk lekker op de 220 Groetje, Martin
Geplaatst 15 november 201212 jr. Nou, die 220 vervormde wel wat. 538 was inderdaad dof vanwege lastige SWR (gewoon net doen of je t begrijpt) als gevolg van lange golflengte op een klein schip.
Geplaatst 15 november 201212 jr. De vlaamse luisteraars konden die 220 bijna niet nemen . West vlaanderen Moorslede ( bij Roeselare)
Geplaatst 15 november 201212 jr. Citaat De vlaamse luisteraars konden die 220 bijna niet nemen . West vlaanderen Moorslede ( bij Roeselare) Lijkt me sterk,220 was 100 kw,loeihard dus.
Geplaatst 15 november 201212 jr. Citaat Lijkt me sterk,220 was 100 kw,loeihard dus. Is echt waar! Kwam door de sterke Franse zender op 1376 KHZ vanuit Lille. Daardoor in gedeelte van Vlaanderen een slechte ontvangst. Die zelfde zender uit Lille, veroorzaakte ook in de UK in bepaalde regio"s storing op RNI. Het zendvermogen van RNI was trouwens meestal rond de 35 Kilowatt. Robin
Geplaatst 17 november 201212 jr. That's right Robin. The interference from Lille was very heavy in the south of the UK at times - its signal seriously impaired RNI's reception. It seemed to be particularly strong around the end of 1973, although was less of a problem in 1974. Maybe somebody complained to Lille? Regards Michael
Geplaatst 9 augustus 201311 jr. Ik was vanavond toe aan het afluisteren van de herrie met Ferry uit deze serie. Echter: de datum klopt niet! Het is Fer's laatste bandprogramma want vanmiddag vaart iedereen vanaf de Dr Lelykade naar de Mebo ('en u kan daarbij zijn!"). Dat gebeurde op de 29ste, dus is de Ferry Maat show niet van 28 maar van 29 augustus. Een prettig en gezegend weekend allen! Jan-Fré
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.