Spring naar bijdragen

VOO - H2 - Ad Bouman

Featured Replies

Geplaatst

De aflevering van 'De hits van' over 1974 met Ferry Maat (en Alfred Lagarde) was de 5e aflevering, Het boekje van Peter Koelewijn waarover Ad en Ferry het hebben heet Deksels we hebben panne en kwam uit in 1992. Helaas kom ik niet verder met dateren dan alleen het jaartal...

Geplaatst

Op 6 november 1992 begon Ad met de Hits van... wat ie over nam van Michael Pilarczyk die naar Radio 538 was vertrokken,dus deze aflevering met Ferry Maat dateert van 4 december 1992.

Geplaatst
  • Auteur
  Citaat

Op 6 november 1992 begon Ad met de Hits van... wat ie over nam van Michael Pilarczyk die naar Radio 538 was vertrokken,dus deze aflevering met Ferry Maat dateert van 4 december 1992.

Dank je Frank, ik heb het verwerkt in de database.

Geplaatst

Dan is volgens mij de aflevering van De hits van met Tom Mulder uit 1993. Tom Mulder ging rond 1992 naar Radio 10, waar hij het erg druk kreeg. Dus zal hij in 1993 gestopt zijn als voice-over van Prijzenslag. Ad bespreekt carnaval dat het weekend er voor viel. Carnaval viel in 1993 op zondag 21 februari. De vrijdag daarna was het dus 26 februari 1993.

Geplaatst

Tom begon op 4 maart 1991 bij Radio 10 Gold 's morgens om 10.00 uur met zijn ochtend/middagprogramma. Het was een koffie en lunchprogramma. De koffie is bruin en de hits zijn goud luiden de slogan. En 's middags stond er een artiest centraal herinnerde ik me.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.