Geplaatst 12 september 201212 jr. Anderhalf uur Goud van Oud uit 1988 gepresenteerd door Peter Teekamp. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 september 201212 jr. Dit is (volgens mij, ik heb het niet nageluisterd) de laatste Goud Van Oud van Peter Teekamp voor zijn vertrek naar de TROS. Zijn bijdrage aan de Top 100 Allertijden op 1 april 1988 was zijn laatste Veronica bijdrage toen.
Geplaatst 12 september 201212 jr. Ik heb hem ook nog niet beluisterd (maar wel gedownload !), maar als de datum klopt heb je gelijk. Zijn bijdrage aan de Top 100 Allertijden op 1 april '88 was overigens uiterst summier, iets van een half uurtje als ik het me goed herriner.
Geplaatst 13 september 201212 jr. Dat zou best eens kunnen platenruiter. Volgens mij is dat (de THAT van 1 april 1988) de opname waar Peter zich had verslapen.
Geplaatst 24 september 201212 jr. Ik heb 'm zonet wel beluisterd en het is de TROS en niet Veronica. Helaas is de uitzending overgemoduleerd. Groet, Martin
Geplaatst 24 september 201212 jr. Ik had het voor de zekerheid toch maar moeten downloaden (zie mijn eerdere bericht). De tweede file is volgens mij de laatste uitzending van de gouden uren van Ferry Maat op 31 maart 1988 en dat was uiteraard bij de TROS.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.