Geplaatst 13 september 201212 jr. Hallo allemaal, Vanmorgen heeft Vincent mij heel blij gemaakt met de laatste Curry en Van Inkel. Maar heeft iemand ook de laatste Stenders en Van Inkel nog? Ik heb 'm hier nog op C120 cassettes staan, maar niet in de beste kwaliteit. De eerste 2 uren zijn te hard opgenomen eigenlijk, het laatste uur te zacht. En ik heb niet de juiste apparatuur, buiten een al jaren niet gebruikte cassetterecorder, om de boel te digitaliseren. Alvast bedankt :)
Geplaatst 13 september 201212 jr. Ik ga wel zoeken vanavond. Mocht je hulp nodig hebben voor het digitaal maken, voor mij is het geen probleem om dit te doen.
Geplaatst 13 september 201212 jr. Dat zou wel gaaf zijn als je die nog ergens zou hebben. Ach, ik heb hier alleen een oude cassetterecorder die al jaren niet gebruikt is. Doet het overigens nog wel. Ik weet nog dat ik die avond moest werken en via omwegen de uitzending heb opgenomen. Eerst opnemen op het ene bandje en daarna overzetten weet je wel. De eerste 2 uur zijn heel hard opgenomen en het laatste uur vrij zacht. Heb de originele TDK 120 minuten bandjes nog wel, dus misschien kunnen we wat doen. Heb nog veel meer opnames uit de 80s en 90s, maar ik heb domweg de tijd niet alles te digitaliseren, het zijn echt honderden uren met eigenlijk alleen maar jaarlijsten en "laatste uitzendingen". Heb alleen een cassettespeler en een computer, en dat is het dan. Forum zo doorlezend doen jullie dat met wat andere mooiere apparatuur. Wie weet komen we toch nog tot iets.
Geplaatst 13 september 201212 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit moet hem zijn.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.