Spring naar bijdragen

Radio 2

Kurt

Aanbevolen berichten

Dag Kurt,

Ik zie "je bent er weer". Leuk.

Wat mij wel opvalt bij je postings op diverse plekken op het forum dat je stelselmatig "vergeet" je bron te vermelden. En da's jammer vind ik. Want ik ga er van uit dat je dat bij houdt (?).

Ik heb deze Earth & Fire opname niet gedownload, de file is mij te groot, maar Ik ben nl de producer van het concert dat we bij de TROS opnamen. Dus ik kan ook niet horen wat de bron is.

En wellicht zijn deze wel de opnamen die ik al eens ge-upload heb op 8 mei 2009 op het andere forum. (ik weet het niet zeker). Maar het kan ook zijn dat ze bij R2 het concert eens herhaald hebben in 2006 zoals je schrijft, maar dat weet ik niet want toen was ik al met pensioen.

Als ik je "vals" beschuldig omdat ze bij de herhaling e.e.a. niet vermeld hebben dan was dat niet de bedoeling!

Het complete concert heb ik hier nl op DAT.

Maar hoe dan ook, laat ik dan maar weer eens wat meer gegevens laten zien.

Als je ze download, vergeet dan niet de bron te vermelden. ( hi).

==============

REC. DATE: 30-7-88

PLAATS: CADZAND ZEEUWS VLAANDEREN

MIX: 16-17-18 NOVEMBER 1988 NCRV STUDIO 1

OPNAME: GERT DE BRUIJN , MAX ROOZENBEEK EN LUC IJPELAAR

MIXAGE: GERT DE BRUIJN , BERT RUITER

Digitale MONTAGE: AD VINK dd. 27 juni 1989

Productie: Juul Geleick en Kirsten Szameitat

Dit is een foto van de repo wagens tijdens de opname in Cadzand.

De kleine auto daarin bevind zich e Sony 3324 digitale 24 sporen recorder en in de grote de grote SSL mengtafel.

foto's: © Juul Geleick

mB5ozYgAc.jpg

Dit is een impressie gemaakt tijdens het mixen van het concert in NCRV studio 1.

vlnr. : Jerney, Juul, Bert Ruiter ( echtgenoot van Jerney).

rv5y0ZMlJT.jpg

Een foto van technicus Ad Vink in AVRO studio RK6 met de digitale montage tafel. Datum : 27 juni 1989.

7ZFYDSAr.jpg

Hier is 1h16min van het concert zoals we dat gemikst hebben. Dus dit zijn de losse nummers rechtstreeks van de DAT tape die meeliep tijdens de mix.

Alle gegevens: ©TROS radio-Juul Geleick

http://www34.zippyshare.com/v/20092802/file.html

Hier zijn de gegevens waarmee we gemonteerd hebben, dus dit zou de volgorde kunnen zijn.

http://www42.zippyshare.com/v/95472374/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze opname circuleert op internet en hier is gewoon een Bootleg van gemaakt .

Mava DO. Deze opname is uitgezonden in 2006. Ik heb geen kwade bedoelingen.

Ik vind het leuk om iets te delen met julie wat mijn aandacht trekt. Dat daar geld

mee is verdient vind ik treurig. En ja het is herhaalt in 2006. En het radioprogramma geeft aan 30 Juni 1988.

Ik heb niet nagekeken of jij hem ooit had geplaatst , dat had ik moeten doen, sorry.

.Verder ben ik even weg geweest omdat ik een kleintje heb van

8 maanden dus drukke tijden. Verder is mijn dochter van 19 bij mij ingetrokken, dus veranderingen in het gezin.

Groetjes Kurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Kurt,

Ik snap het nu. Het concert is trouwens opgenomen op 30 juli 1988. ( ik was er zelf bij.......).

Maar ja internet hé?, er wordt soms heel slordig gewerkt, of ze moeten het bij Radio 2 verkeerd hebben overgeschreven.

De andere DAT lag in het TROS archief dat in z'n geheel bij B&G staat-ligt.

En Kurt, ja, kinderen vergen veel aandacht, geef ze dat maar, goed voor de algemene ontwikkeling.

Een groet,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.