Spring naar bijdragen

31-12-1994 - Radio 538 - De Top 100 over 1994

michajans

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

Hierbij de Single Top 100 over 1994, uitgezonden op Radio 538 op 31 december 1994 van 09.00 tot 18.00. Veel plezier ermee!

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Micha, het mag gezegd worden, je bent erg goed bezig. Ook je website ziet er prima uit en het lijkt me dat je een Top 40 liefhebber bent net als ik. Al heb ik niet meer tegenwoordig veel met de lijst. Voor mij waren het meer de uitzendingen van de jaren 80 en 90. Helaas is er van de Top 40 in de 538 periode niet veel. heb je daar nog wat van en zou je dat met ons willen delen? Ik ben je in ieder geval al dankbaar voor die 90's jaaroverzichten van 538 want ook die zijn schaars.

Dave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank! Ik heb geen Top 40 uitzendingen uit die periode, zag ik het nut niet zo van in om dat wekelijks op te nemen, ik hield het bij de jaaroverzichten, dan heb je alles van 1 jaar bij elkaar. Alles van 1995 t/m 2003 komt ook nog. 2004 mis ik 1 uur en de rest hebben anderen hier op het forum. Vanaf dit jaar zal ik het weer op gaan nemen. Credits voor de uren gaan trouwens naar Vincent, die voor me bezig is, ik post ze alleen maar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De top 100 jaaroverzichten van 1995 t/m 1999 kijk ik persoonlijk naar uit. Vanaf 2000 vond ik het langzaam aan minder worden qua muziek maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Ook 538 als station vond ik minder worden. In de jaren 90 stond het station echter bijna dagelijks aan. Goed bezig kerel. Ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.