Geplaatst 14 oktober 201212 jr. Micha heeft afgelopen weken een aantal top 100 jaaruitzendingen verspreid op dit forum. Via een mailwisseling met hem blijkt dat hij nog een aantal mist die ik wel heb. Vandaar deze publicatie, met dank aan een eerdere aanbieder. groet, janf http://www.mediafire.com/?zpjizf8m6ael6
Geplaatst 14 oktober 201212 jr. Dank je wel Jan! Er komen er nog meer, Vincent is bezig met mijn collectie te digitaliseren. Heb daarvan dus al een hoop gepost, maar enkele jaaroverzichten moeten nog komen. Dus we zijn er nog lang niet :)
Geplaatst 14 oktober 201212 jr. Citaat Dank je wel Jan! Er komen er nog meer, Vincent is bezig met mijn collectie te digitaliseren. Heb daarvan dus al een hoop gepost, maar enkele jaaroverzichten moeten nog komen. Dus we zijn er nog lang niet Ik heb je weer een complete gestuurd Micha.
Geplaatst 14 oktober 201212 jr. Dat was die Top 100 Allertijden van 1999 toch? Die heb ik inmiddels in goede orde ontvangen en wordt later vandaag gepost. Ik doelde op de jaaroverzichten van 1995 t/m 1998 die er nog aan zitten te komen. Die kunnen dus in de map "Wordt verwacht" op dit forum zeg maar Thanks anyway!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.