Geplaatst 30 oktober 201212 jr. Ik heb vandaag alle november uitzendingen van Laser bij elkaar gezocht. Inmiddels staan ze op de mp3-speler, komende maand ga ik er naar luisteren. Voor wie dat ook wil doen, hieronder staan ze allemaal. Heb je nog november uitzendingen die niet in deze lijst staan? Je mag ze erbij plaatsen, die zijn altijd welkom! 01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 02 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 04 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 05 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 06 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 07 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 08 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 09 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 21 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 oktober 201212 jr. Citaat Ik heb vandaag alle november uitzendingen van Laser bij elkaar gezocht. Inmiddels staan ze op de mp3-speler, komende maand ga ik er naar luisteren. Voor wie dat ook wil doen, hieronder staan ze allemaal. Heb je nog november uitzendingen die niet in deze lijst staan? Je mag ze erbij plaatsen, die zijn altijd welkom! [*]01 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [*]03 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze twee opnamen zijn uit 1985. Jan-Fré
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.