Geplaatst 12 maart 201312 jr. Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence. Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate. Regards Michael
Geplaatst 12 maart 201312 jr. Citaat Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence. Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate. Regards Michael Thanks Michael. I fully agree.
Geplaatst 12 maart 201312 jr. Citaat Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence. Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate. Regards Michael Thanks Michael. I fully agree.
Geplaatst 12 maart 201312 jr. Gisteren eindelijk mijn boek gekregen, wat een groot ding zeg. Wat een mooie kwaliteit, ik ben er blij mee. Bedankt voor het werk Hans
Geplaatst 12 maart 201312 jr. Gisteren eindelijk mijn boek gekregen, wat een groot ding zeg. Wat een mooie kwaliteit, ik ben er blij mee. Bedankt voor het werk Hans
Geplaatst 21 mei 201311 jr. Het is een prachtig boek, bezoekers bladeren er bewonderend in, en wijzen op muziek die ze al lang waren vergeten. Je kunt er ook mooi de loopbaan van de DJ's in nagaan. En, kon ik niet nalaten op te merken, een soort rangorde, zoals die bewust of onbewust leek te bestaan "aan land". Zie de namen onderin de wekelijkse lijst. Nederlandse 'band'-DJ's, Engelse 'live'-DJ's, en tenslotte de Nederlandse 'live'-nieuwslezer-DJ's. Er zal wel iets over gezegd zijn. Pas na ruim een jaar werd die volgorde bijgewerkt. Een mooi standaardwerk van Hans Blaauwbroek. Hans H.
Geplaatst 27 juni 201311 jr. Auteur Hallo, Het Radio Noordzee Hitlijstenboek was in april al uitverkocht. Ik heb er 125 laten maken en dat was meer dan het aantal voorintekeningen waar ik half januari op zat. Vanaf oktober vorig jaar heb ik geprobeerd zoveel mogelijk mensen te benaderen via diverse sites, mailings enz. Ik heb toen ook aangegeven dat het een eenmalige druk ging worden. Het boek is digitaal geprint en met deze oplage heb ik de prijs relatief laag weten te houden. Een tweede druk in een veel kleinere oplage is helaas niet haalbaar. Je hebt te maken met een bepaald minimum aantal, de prijs zal een stuk hoger moeten worden dan € 75 en ik moet een investering doen in een voorraad boeken waarvan ik niet weet of en wanneer ze allemaal verkocht zullen zijn. Het laatste exemplaar ligt in de Koninklijke Bibliotheek en het kan daar worden bekeken. Ik zal het inkijk exemplaar op de volgende RadioDay meenemen en dan kunnen belangstellenden het ook inzien. Ik heb vele mooie reacties van de kopers van het boek mogen ontvangen. Hiervoor mijn dank. Het versturen van alle boeken was een aardige klus, waardoor ik niet op iedere mail heb kunnen reageren. Groeten, Hans NB. Binnenkort zal ik een kaartje op het forum zetten met de verspreiding van de boeken over Nederland. Het zal redelijk anoniem zijn op basis van de eerste twee posities van de postcode.
Geplaatst 28 juni 201311 jr. Ach misschien was er wel een reservebank waar Tony op zat en zijn ze toch allemaal in een maand binnengehaald.
Geplaatst 8 september 201311 jr. Auteur Het heeft even geduurd, maar hierbij het geloofde plaatje. Zoals je kunt zien zijn de meeste boeken in de Randstad beland. In de overige provincies zitten ook fans van RNI.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.