Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 12 years later...
Geplaatst
13 uur geleden zei Robin Westhof:

Zowaar een variatie op ''Wie heeft deze nog?'' 

Zeven keer 'Wie heeft deze nog?' en één keer 'Heeft iemand deze nog?'. Gelukkig is er niemand op het idee gekomen om de vragen acht keer te beantwoorden met ja of nee. Scheelt nog meer 'tijdlijnvervuiling'.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 17-12-2024 om 11:57 zei Vincent:

Zeven keer 'Wie heeft deze nog?' en één keer 'Heeft iemand deze nog?'. Gelukkig is er niemand op het idee gekomen om de vragen acht keer te beantwoorden met ja of nee. Scheelt nog meer 'tijdlijnvervuiling'.

Had ik inderdaad even over na kunnen denken. Niet gedaan, mijn excuus. Maar goed je had me ook een berichtje kunnen sturen als moderator. Had je ook kunnen terugkijken dat ik afgelopen jaren ontzettend veel mooie opnames heb gedeeld. Of dat ondanks ik het niet breed heb eerder toch eens 25 euro heb geschonken. Laat ik maar t mijne ervan denken. Succes er verder mee.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Ja dat weet ik, zeg ik ook. Zoek maar op wat nah betekent. Dan snap je waarom je soms heel enthousiast kan worden als je iets van herkenning tegenkomt. Geen kwade bedoeling heb en verder mee afgedaan. Sluit dit topic alsjeblieft.

Geplaatst
Op 17-12-2024 om 11:57 zei Vincent:

Hmm, even verder denkend dan "forum discipline"... Ik vraag me af of het niet mogelijk is om een blijvend online archief te creeren.... of dat dat echt te groot/kostbaar is? Misschien is het een domme vraag. Maar qua efficientie zou het een wereld van verschil zijn. Niet alleen al dit soort "wie heeft deze nog?" posts maar ook het telkens opnieuw moeten uploaden voor de posters, telkens nieuwe posts checken en erachter komen dat je iets al hebt, etc, zijn allemaal eigenlijk redundante handelingen als we een centraal archief zouden hebben waar we alles in zouden kunnen zetten. Het valt mij op dat er qua jaren '90 materiaal in elk geval een redelijk beperkt aantal bronnen is waaruit dezelfde opnames steeds opnieuw voorbij komen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.