Geplaatst 7 november 201212 jr. Ik heb een map gevonden met 'ruwe' opnamen die vorig jaar heb gemaakt van een serie cassette's van Evert. Komende dagen zal ik deze bewerken en hier plaatsen. Hier de eerste, Lex Harding uit 1973 met ABTT nummer 64. Veronica-19731203-1900-2000-LexHarding-ABTT-nr64
Geplaatst 7 november 201212 jr. da's leuk. Ik kan 'em zo gauw niet vinden in ons archief dus ik heb 'em gedownload. En voor de zorgvuldigheid noteer ik dan altijd, als ik het weet, de "eigenaar" erbij. Wel zo netjes. Dank Vincent voor het digi maken en uploaden. Misschien een idee voor anderen? Juul
Geplaatst 7 november 201212 jr. Auteur Kan wel kloppen dat je deze nog niet hebt. Is alleen ooit opgenomen, verder nog niets mee gedaan. Komende tijd zal er nog wel meer volgen.
Geplaatst 1 december 201212 jr. Een hele hoop mensen verbaasden zich wel eens over de "jolige sfeer" bij de ABTT. Maar ja, als luisteraar heb je natuurlijk geen idee....... "de sfeer na afloop" ( niet altijd hoor............) Juul foto: © Stichting Norderney
Geplaatst 2 december 201212 jr. Hoe ging dat dan Juul ? , Ging er na de opname meteen een soort knop om waardoor iedereen weer zakelijk werd ? Ik had verwacht dat iedereen nog even in dat sfeertje zou blijven hangen .
Geplaatst 3 december 201212 jr. Meestal was het op Donderdag middag-avond aan het eind van de "avonddienst". Maar als vrij snel ging alles "back to normal". Maar als ik de drank zo zie...... Juul ( niet drinker )
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.