Geplaatst 7 november 201212 jr. Nog een uurtje van Evert. Nu met Andy Archer en Graham Kaye. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 november 201212 jr. Erg leuk om Andy weer te horen. Mooie stem, heeft die gozer. En een erg aardig mens. Althans tijdens mijn kontakten als hij wel eens in de Veronica studio was. Ik weet dat andere mensen "uit het vak" er anders over denken. Maar ja, daar heb je als luisteraar geen boodschap aan toch? En grappig om op 24' te horen dat de Fortuna langs vaart en Andy vraagt of Hans Verbaan aan boord is. Die naam zegt mij nauwelijks iets maar hij was geloof ik actief in de "zeezender wereld", of vergis ik mij? Enfin, dank Evert en Vincent. Ik hen 'em. "Vooral doorgaan" ( © Barry Stevens). Juul
Geplaatst 7 november 201212 jr. Hans Verbaan was o.a. actief voor de Free Radio Campaign Holland en heeft als dj onder de naam Hans Parker begin 1973 nog een aantal duo programma's samen met o.a Andy Archer op Radio Caroline gepresenteerd. Robin
Geplaatst 7 november 201212 jr. Hans Verbaan is alweer een aantal jaren geleden overleden. Hans organiseerde onder meer boottochten naar de zendschepen, en 'hing' ook vaak rond in de haven van Scheveningen bij de tenders. Groet Hans
Geplaatst 7 november 201212 jr. Volgens mij is de datum niet helemaal juist. In het programma worden commercials gedraaid voor de Mi Amigo Drive-in Show en het Caroline Racdingteam omtrent activiteiten die doorgaan tijdens het pinksterweekend. In 1974 viel Pinksterzondag op 2 juli. Zes weken eerder was het op 14 april Pasen. De juiste uitzenddatum moet dus zaterdag 1 juli 1974 zijn. Hartelijke groet, Bart
Geplaatst 7 november 201212 jr. Auteur Citaat In 1974 viel Pinksterzondag op 2 juli. Zes weken eerder was het op 14 april Pasen. De juiste uitzenddatum moet dus zaterdag 1 juli 1974 zijn. Je bedoeld dus juni ipv juli. Bedankt voor de correctie Bart.
Geplaatst 7 november 201212 jr. Citaat Je bedoeld dus juni ipv juli. Bedankt voor de correctie Bart. Het moet inderdaad juni zijn, Vincent.
Geplaatst 8 november 201212 jr. Dank voor jullie uitleg inzake Hans Verbaan. En Bart voor de correctie van de opname. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.