Spring naar bijdragen

Tijd.... voor toen!

Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Een van mijn favoriete programma's op de publieke omroep in de jaren '80 was Tijd voor toen. Muziek en nieuws uit een bepaalde maand. Ik heb daar destijds heel veel van opgenomen. Leuk voor in de walkman destijds.

Deze opname is van 7 december 1986. Opgenomen door mij aan de Esdoornlaan in Groningen, gedigitaliseerd door Vincent (waarvoor dank).

Please login or register to see this link.

Jan-Fre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog eentje, deze keer de aflevering van 25 januari 1987. Hits worden gedraaid uit de maanden januari 1965 en januari 1982. En blijkbaar was het de tijd waarin er op zondag nog geen STER-reclame werd uitgezonden. Direct nadat Tom Blomberg afscheid heeft genomen volgt het tijdsein van vier uur...

Enjoy!

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze zondagavond nog maar een aflevering van Tijd voor Toen.

Deze keer de aflevering van 15 februari 1987. De muziek in het eerste half uur is afkomstig uit februari 1980 en in het tweede half uur horen we de hits uit februari 1973. De speciale aanbieding van de KRO is deze week trouwens Skin Trade van Duran Duran.

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar luisterde ik vroeger al naar op mijn vrije zondagmiddag. Erg leuk programma wat na het vertrek van Tom Blomberg in oktober 1989 verhuisde naar de vroege zondagavond van 18.00 tot 19.00 uur met Rocky Tuhuteru als presentator.

Op 23 december 1990 was de laatste aflevering te horen van Tijd voor Toen. Jammer dat Tom Blomberg niet meer te horen is op de Nederlandse radio. Vorig jaar nam ie afscheid van Retourtje Gelderland wat 8 jaar lang in het weekend was te beluisteren bij Omroep Gelderland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in een erg goede bui omdat de auto vandaag zonder probleem door de APK kwam, dus nog maar een Tijd voor Toen. Deze is van 27 september 1987. Muziek is het eerste half uur uit september 1983 en het tweede deel komt uit september 1964.

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in een erg goede bui omdat de auto vandaag zonder probleem door de APK kwam, dus nog maar een Tijd voor Toen. Deze is van 27 september 1987. Muziek is het eerste half uur uit september 1983 en het tweede deel komt uit september 1964.

Jan-Fré

Bedankt voor al dit moois...

Heb je (toevallig) nog opnames van de KRO woensdag op 3?

Dat vond ik toen een prachtige radiodag....

O.a. Manneke Pop, Peter Koelewijn, De Jukebox en Weeshuis van de Hits.

's Avonds waren er leuke programma's...

In afwachting,

RHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.