Spring naar bijdragen

Will Wil Wel

Tino

Aanbevolen berichten

De tijdelijke terugkeer van Will Luikinga. Als je deze (eerste) uitzending beluistert, kun je je nauwelijks voorstellen dat dit programma nog op Radio 538 heeft gelopen.

De snelheid is er wel 'n beetje uit ...

Hij kan het wel, want zijn bijdrage aan Adje Bouman's Top 365 in juni dit jaar was wel ouderwets goed.

Voor de liefhebbers dan toch

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek is dat, niemand heeft het over Will Wil Wel van voor 1974.

"Te jong zeker?"

Juul ( die nooit zo'n fan was van dat programma toen al )

Ik ben 'pas' 44, maar denk toch ook vooral aan de Parels van Will als ik zijn naam hoor.

WWW op 538 heb ik 1 keer gehoord, begin jaren '90. Dat was in de tijd dat De Gouwe Ouwe Zender ook bestond (met oa Meta, Wim van Putten, Stan Haag, Jeffrey Willems en Will. Daar werd zijn programma tegelijkertijd uitgezonden met 538. Het was toen duidelijk voicetrack-werk, want hij kondigde de platen niet aan of af. Op de ene zender werden er jaren 60 hits tussendoor gedraaid, op 538 de gebruikelijke dance-rotzooi.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, de mensen die het over voor 1974 hebben van Will zijn schijnbaar niet zo handig met computers en internet is mijn ervaring, gelukkig zijn er wel uitzonderingen. En ze zijn over het algemeen makkelijk te herkennen als ik de foto's zie van de radiodag, ze lopen met plastic tasjes en kopen nog cd's.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoewel al grijs aan de slapen, iid, zal dat het zijn. Hoewel ik me wat betreft muziek niets aan trek wat aangaande leeftijd van de songs, is die zelfde (jonge) leeftijd de boosdoender dat ik tot de 2e groep behoor.... Alhoewel ik dan weer niks met de 538 had en heb. Maar wel met Will! De hele week had ik geen haast, maar tijdens het werk op woensdag, zat op ik op de fiets als de ster jingle klonk, en als ik dan werkelijk hard doortrapte was ik bij de 1e presentatie van Will thuis om een boterham te eten. Om 13:00 uur het zelfde ritueel, maar dan andersom... Ach die hele Veronica woensdag is denkelijk voor mij wat de zeezendertijd voor "groep 1" is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek en leeftijd hebben weinig met elkaar te maken. Bij Radio 2 ben ik al enige tijd volledig afgehaakt, hoewel de avonden en de zondagochtend nog de moeite waard zijn, verder is het bij mij 3 FM (en GEEN 538!!!!).

Er wordt namelijk anno 2012 heel veel goeie nieuwe muziek gemaakt, alleen moet je wel de zender opzoeken die dat draait. En die zender is nu eenmaal de voortzetting van het door sommigen al sinds 1965 gehate Hilversum III. Daar hoor je Ben Howard, Jake Bugg, Lisa Hannigan en al die anderen die eerlijke muziek maken.

De voortzetting van de VOO (Radio 538) wil nog steeds jong, snel en wild zijn en richt zich dus op de One Direction-doelgroep. (basisschool en onderbouw middelbare school).

Maak uw keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek en leeftijd hebben van alles met elkaar te maken.. Maar er zijn natuurlijk wel uitzonderingen.

Juul

Jan Donkers had in de jaren tachtig een programma met de ondertitel 'is er rock'n' roll voorbij de midlife crisis?

Tijdens zijn laatste uitzending merkte een van de gasten op: ja, maar vaak wel dezelfde als daarvoor!

Heb ik nu al een kwart eeuw onthouden als wijze woorden.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.