Geplaatst 5 december 201212 jr. Met toestemming van Juul kan ik in een uitstekende kwaliteit de Jukebox van Anushka van 12-10-1963 aanbieden Enjoy!! Theo http://www.mediafire.com/?3cu8zyxlkimxtmx
Geplaatst 5 december 201212 jr. Theo, jij bedankt voor het aanbieden. Een programma uit mijn geboortejaar. Ik ben nog nooit een Veronica programma tegengekomen dat uitgezonden is op mijn geboortedag. Dat zou nog eens leuk zijn. 16 januari 1963. (detail: geboorte 4.00 uur).
Geplaatst 5 december 201212 jr. Gerrit, Misschien leuk voor je, uit mijn 'andere' grote verzameling. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-J38VLCFLVL6P.pdf Jan-Fré
Geplaatst 5 december 201212 jr. Citaat Theo, jij bedankt voor het aanbieden. Een programma uit mijn geboortejaar. Ik ben nog nooit een Veronica programma tegengekomen dat uitgezonden is op mijn geboortedag. Dat zou nog eens leuk zijn. 16 januari 1963. (detail: geboorte 4.00 uur). Ik heb niks in ons archief van die datum Gerrit, helaas....... Juul
Geplaatst 5 december 201212 jr. Wat vind ik dat leuk. Zoveel moeite op Pakjesavond. Jan-Fré bedankt hoor. Ik heb via de ANP site wel de radionieuwsdienst exemplaren. En thuis heb ik ook nog een vp van De Telegraaf. Maar 16 pagina's van het Nieuwsblad van het Noorden is prachtig. Tja, die lazen mijn ouders vast rond die tijd. Net als die 'rooie' Winschoter Courant. Juul: Leuk dat je even het archief nagekeken hebt.
Geplaatst 6 december 201212 jr. @gerrit ik heb eens voor mijn verjaardag een originele papieren versie van het NRC van mijn geboortedag gekregen. Ik meen dat je deze 'gewoon' kunt/kon bestellen.
Geplaatst 6 december 201212 jr. Toen ik bij de TROS met pensioen ging kreeg ik de originele Telegraaf van 31 augustus 1974. Dat hadden m'n collega's goed begrepen dus! Juul
Geplaatst 6 december 201212 jr. Ja Harmen. Daarom ben ik in het bezit van de voorpagina van de Telegraaf. Ooit ingelijst gekregen op mijn verjaardag. Ik ben eigenlijk niet zo'n grote verzamelaar. Toch is het leuk om zomaar zoiets leuks van iemand, Jan-Fre in dit geval, te krijgen. Daar word ik nou blij van. Noem het geluksmomenten.
Geplaatst 10 december 201212 jr. Helaas kan ik ook verder nix vinden, wel deze Jukebox uit 1963 Groet, Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.