Spring naar bijdragen

Jukebox - Anushka 1963

Featured Replies

Geplaatst

Met toestemming van Juul kan ik in een uitstekende kwaliteit de Jukebox van Anushka van 12-10-1963 aanbieden

Enjoy!!

Theo

http://www.mediafire.com/?3cu8zyxlkimxtmx

Geplaatst

Theo, jij bedankt voor het aanbieden. Een programma uit mijn geboortejaar. Ik ben nog nooit een Veronica programma tegengekomen dat uitgezonden is op mijn geboortedag. Dat zou nog eens leuk zijn. 16 januari 1963. (detail: geboorte 4.00 uur).

Geplaatst

Gerrit,

Misschien leuk voor je, uit mijn 'andere' grote verzameling.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-J38VLCFLVL6P.pdf

Jan-Fré

Geplaatst
  Citaat

Theo, jij bedankt voor het aanbieden. Een programma uit mijn geboortejaar. Ik ben nog nooit een Veronica programma tegengekomen dat uitgezonden is op mijn geboortedag. Dat zou nog eens leuk zijn. 16 januari 1963. (detail: geboorte 4.00 uur).

Ik heb niks in ons archief van die datum Gerrit, helaas.......

Juul

Geplaatst

Wat vind ik dat leuk. Zoveel moeite op Pakjesavond. Jan-Fré bedankt hoor. Ik heb via de ANP site wel de radionieuwsdienst exemplaren. En thuis heb ik ook nog een vp van De Telegraaf. Maar 16 pagina's van het Nieuwsblad van het Noorden is prachtig. Tja, die lazen mijn ouders vast rond die tijd. Net als die 'rooie' Winschoter Courant. Juul: Leuk dat je even het archief nagekeken hebt.

Geplaatst

Toen ik bij de TROS met pensioen ging kreeg ik de originele Telegraaf van 31 augustus 1974.

Dat hadden m'n collega's goed begrepen dus!

Juul

Geplaatst

Ja Harmen. Daarom ben ik in het bezit van de voorpagina van de Telegraaf. Ooit ingelijst gekregen op mijn verjaardag. Ik ben eigenlijk niet zo'n grote verzamelaar. Toch is het leuk om zomaar zoiets leuks van iemand, Jan-Fre in dit geval, te krijgen. Daar word ik nou blij van. Noem het geluksmomenten.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.