Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dan zou het (vrijwel) niets uitmaken voor de Engelstalige films, series en documentaires en daar wordt hier bij mij thuis het meest naar gekeken.

Robin

Klinkt mij nogal kortzichtig in de oren. Ook in de Engelstalige wereld ondervinden tv- en fllmproducenten de nadelige gevolgen van het illegale aanbod. Als jij werk doet voor iemand anders, wil je daar toch ook voor betaald worden?

Geplaatst

Inderdaad Paul, dat is de wereld van internet en de "vrije jongens en meisjes'.

"Moet kunnen", of "heb je er last van?"...........is vaak het commentaar als je er een opmerking over maakt.

Maar Oh wee als je aan hun werk-eigendommen komt...............

Maar in het geval van de PO ben ik dan weer blij dat deze mensen hoe dan ook via de belasting gewoon meebetalen.

Hoewel ik de fiscalisering, destijds ingevoerd door Staats Rick van der Ploeg, geen goed idee vond.

Omdat daarmee de directe invloed van de politiek op de inhoud wel heel erg dichtbij kwam. Hoewel ze zelf met de microfoon voor de mond dat ook wel toegeven. Maar als de microfoon "uit" geven ze je gelijk.

Ja, ik heb wel eens wat meegemaakt daar op de 4-kante km in Den Haag.

Juul

Geplaatst

"vrije jongens en meisjes'.

Vrije jongens en meisjes zijn er altijd al geweest en die zullen er ook altijd blijven.

Zonder die mensen waren er b.v. ook geen zeezenders meer mogelijk na augustus 1974.

Zou er ook geen vrije radio mogelijk geweest zijn vanaf land gedurende vooral de jaren 80.

Ook waren ze tijdens die zelfde jaren 80 verantwoordelijk voor de vele vrije televisie zenders in vooral de grote steden.

Zonder die z.g.n. "vrije jongens en meisjes" zou ik toch een hoop luister en kijkplezier gemist hebben.

Robin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6670
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Rinus van de Velde
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.