Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Weer eens iets anders. Met een vriend van ons zorgen dat we de komende dagen alle tv en radio uit Europa weer goed kunnen volgen :)

IQOZj0D.jpg

Even kijken welke dish ook alweer voor wat was.

8t5EPNqk0Z2M.jpg

Geplaatst

schotels is leuk speelgoed. had altijd een rotor, waarmee ik alle satellieten in het zichtsveld kon ontvangen. bij emigreren naar duitsland spullen van de hand gedaan. heb alleen nog mijn dreambox ontvanger en daar ga ik vanavond eens een kabeltuner inzetten.

is dat een visiosat wat je hent staan martin? grote voordeel van je opstelling tov rotor is wel de snelheid bij het wisselen van satelliet.

Geplaatst

Mooie set-up Martin, maar dat gaat hier met zoveel verschillende huishoudens uit evenveel verschillende landen en werelddelen niet werken, vandaar al deze losse schotels. Sommige ook nog eens met dubbele LNB's voor verschillende kamers in de appartementen.

Geplaatst

is dat een visiosat wat je hebt staan martin?

Ja inderdaad een Visiosat, Harmen. Ik heb er veel vreugde mee.

En we hebben toch ook wat betere "witte kabel" gebruikt, Juul. Welke raad jij dan aan?

Geplaatst

Ja inderdaad een Visiosat, Harmen. Ik heb er veel vreugde mee.

Dat geloof ik graag. Heb er meer goede berichten over gehoord. Ben van de week voor mijn ouders, die graag naast de Astra 1 en 3 ook de BBC ontvangen op Astra 2 aan het zoeken gegaan naar een oplossing voor ze en zit ook aan een Visiosat te denken.

Je hebt overigens 2 verschillende soorten LNB's als ik het goed zie. Is dat toeval of bewust?

Geplaatst

Je hebt overigens 2 verschillende soorten LNB's als ik het goed zie. Is dat toeval of bewust?

Nee dat was wel bewust om een beetje te testen, maar er was geen groot verschil. Alleen nummer 4 van links op het tweede foto is iets anders, namelijk geschickt voor twee receivers (in dit geval Astra 19° Oost).

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.