Spring naar bijdragen

Hoofdprijs Staatsloterij valt in Groningen

Juul

Aanbevolen berichten

Dus heren, daar in Groningen, Hans, Paul, Gerrit en Jan-Fré kom er maar voor uit.

Hoofdprijs Staatsloterij valt in Groningen

Het winnende lot van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij is verkocht in de provincie Groningen. De prijs van 30 miljoen euro is de grootste uit de geschiedenis van de loterij, meldt de organisatie. Wie de gelukkige is, is niet bekendgemaakt.

Kun je de Norderney kopen met werf erbij en goed laten opknappen, "zendertje er op en hup zenden maar....." (Bull Verweij)

Gelukkig nieuwjaar allen!

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch Gronings Paul.

En ... wat gaat u met het geld doen.... Eerst natellen...

Paul is gestopt met tellen. Hij is tot 150000 gekomen. Tot zover klopte het precies. Dan zal de rest ook wel kloppen...

4 Euri,1 knoop, 2 moertjes, een halve paracetahol,........ziehier de binnenkant van mien beurs. Stug deur tel'n Sikko.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom, waarom, waarom komt die prijs nou nooit eens mijn kant uit. Ik zou kanonnen laten omsmelten tot een strakke replica van de Norderney in oude glorie. Ik zou de Mi Amigo weer laten dobberen voor de kust. Ik zou, ik zou, ik zou. Helaas komen ze nooit bij me langs met die enveloppe...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is Gouda een hemel op aarde....

Veel plezier daar.

'Hier' is de SP (2e kamer) wel de tweede partij Hans.

Met hier bedoel je Oost Groningen, van oudsher ook het laatse communistiche bolwerk met zelfs als ik me niet vergis in Beerta de enige communistische burgemeester van Nederland. Oost Groningen altijd al vol grote contrasten geweest, stinkend rijke hereboeren en de arbeiders werkten zich tegen een hongerloon en een fles jenever een slag in de rondte. Schier onmogelijk om zich aan die lage kaste te ontworstelen. Die erfenis is er nog steeds en dat terwijl 80% van de welvaart in dit land te danken is aan de Slochter aardgas voorraad die de staat schatrijk maakte terwijl hier de bodem alleen maar daalt. In de verte zie ik het torentje van Slochteren maar zie ook dit.

De pracht van het open en rustige Noorden en in het biezonder Grunn.

Toch even een vermanend vingertje richting "Hollanders". Dit jaar ben ik sleutelbewaarder van de Slochter aardgasbel, op elk gewenst moment kunnen we hier de aardgaskraan voor "Holland"dichtdraaien. Dat betekent dan dat ze weer op Pietereulie moeten koken. Tis maar dat ze het weten.

Fijne zondag allemaal, ik ga met Joris de Ier een lange wandeling maken, rondje Schildmeer wordt dat dus.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.