Spring naar bijdragen

datum?

Juul

Aanbevolen berichten

Padvinder?. Nee dat was aan mij niet besteed. Maar ik heb gezocht via Google op de titel :Remembering_Those_Pirate_Days__Ray_Clark

En dan kom je niet ver. Want de file die ik ooit gedownload heb draagt die titel.

Maar ik zie ook nu dat de naam "All at sea" is. En da's iets heel anders.

En Ray Clark zei mij niks, nu nog niet trouwens.....

Maar hij was 9 jaar toen Caroline begon zegt hij. Oh.......

Ik merk trouwens dat de file die ik destijds downloade de eerste 1'51" ontbeert. Dus die ga ik er nu maar even aan lijmen.

Want als ik aan 1 ding een hekel heb dan is het wel onvolledige info.

Maar Paul dank je, kan ik de file de juiste naam geven.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Padvinder?. Nee dat was aan mij niet besteed. Maar ik heb gezocht via Google op de titel :Remembering_Those_Pirate_Days__Ray_Clark

En dan kom je niet ver. Want de file die ik ooit gedownload heb draagt die titel.

Maar ik zie ook nu dat de naam "All at sea" is. En da's iets heel anders.

En Ray Clark zei mij niks, nu nog niet trouwens.....

Maar hij was 9 jaar toen Caroline begon zegt hij. Oh.......

Ik merk trouwens dat de file die ik destijds downloade de eerste 1'51" ontbeert. Dus die ga ik er nu maar even aan lijmen.

Want als ik aan 1 ding een hekel heb dan is het wel onvolledige info.

Maar Paul dank je, kan ik de file de juiste naam geven.

Juul

Dus in 64 was hij 9 jaar, in 88 33 jaar. Zijn grote droom kwam uit, deejay bij Caroline op de Ross Revenge Daarna kwam hij bij de Britse commerciele radio terecht en vervolgens BBC Radio Essex waar hij tevens meewerkte aan de speciale BBC Pirate Essex uitzendingen. Remembering the Pirate days is een overzicht van oa zijn Caroline periode.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ray Clark is twee maanden ouder dan ik zelf, en is sinds de jaren 70 een van mijn beste radio vinden. Ray heeft al een poosje een mooie website met al zijn radio avonturen.

http://www.rayradio.co.uk/

Hij werkt al weer een hele tijd bij het lokale BBC station voor Essex, BBC Essex.

DSCF1492.jpg

Ray en ik op de radiodag 2012

Groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en is winnaar van een groot aantal (inter0nationale Awards voor diverse documentaires die hij maakte. En graag geziene gast op de RadioDays. Trouwens mooie foto Hans zien we Tommy Mulder in gesprek met... Johan Vermeer en om

Juul helemaal bij te praten: Johan Vermeer werkte op Radio Mi Amigo 272 en Radio Unique ondermeer. Is Louis Stuster en volgens mij nu muziekproducer bij Radio 5. Zo kom je ze veelal tegen op de Radioday

groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6627
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Exigone
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.