Geplaatst 14 januari 201312 jr. Het gaat om de Norderney. Weet iemand wie op dit moment eigenaar van het Veronicaschip is? Fons Winteraeken
Geplaatst 14 januari 201312 jr. Citaat En wie zitten er in deze b.v.? Geen idee. De Kamer van Koophandel weet dat wellicht. Juul
Geplaatst 14 januari 201312 jr. Veronica Schip B.V.Bestaande handelsnamenVeronica Schip B.V. Rechtspersoon: Veronica Schip B.V. KVK 56592876 Vestigingsnr. 000026130971 Boomberglaan 12 1217RR Hilversum Hoofdvestiging ... Financiële holdings. Veronica Schip BV. Veronica Schip BV. ... Exploitatie van zee- en andere schepen voor recreatieve- en horecadoeleinden. ... Handelsregister
Geplaatst 15 januari 201312 jr. Boomberglaan, daar zat Rens & Rens vroeger en daar hebben Ad en ik op school gezeten. Juul
Geplaatst 15 januari 201312 jr. Het adres van een advocatenkantoor: http://www.tribeccavanhout.nl/ Paul
Geplaatst 15 januari 201312 jr. Dag Paul, Ik weet het, Hilversummer hé?. Een "brievenbus" is het. Er komt wel een keer boven drijven hoe het werkelijk in elkaar steekt om in zeezender termen te blijven. Het is niet aan mij om dat te doen. Juul ( hier maar 1 cm sneeuw........)
Geplaatst 15 januari 201312 jr. Schimmige b.v.'s zijn meestal geen goed teken. Het begint met trots voor hetgeen je mee bezig bent! Dan mag de hele wereld toch weten wie je bent?
Geplaatst 16 januari 201312 jr. Dat hangt er maar vanaf waar je mee bezig bent... En de Norderney is in 64 ook onder schimmige omstandigheden verbouwd tot zendschip. We weten allemaal hoe goed dat uitpakte! Rustig afwachten dus..
Geplaatst 17 januari 201312 jr. Radio Veronica probeerde wel om een en ander "in de luwte" uit te voeren, maar dat lukte niet helemaal. Al in augustus 1964 (zo'n drie maanden voor ingebruikname) meldde het ANP het volgende: "Zaandam. Op de werf van de Zaanlandse Scheepsbouw Maatschappij wordt op het ogenblik gewerkt aan de verbouwing van een uit Oost-Friesland - van het Duitse eiland Norderney - afkomstige trawler. <> Aangezien er twee masten van elk 25 meter opgebouwd worden, de motor verwijderd is en het schip van grote ankers wordt voorzien, vermoedt men dat het de opvolger van het radioschip Veronica wordt". Aan de ander kant: als het echt "schimmig" had gemoeten, had men de uitrusting wel elders uitgevoerd. Misschien dat Juul weet wat de overwegingen zijn geweest.
Geplaatst 17 januari 201312 jr. Ik ken de overwegingen uit 1964 niet. Nooit iets over gelezen of gehoord. Ik weet ook niet of het "schimmig" bedoeld was. Juul
Geplaatst 12 februari 201312 jr. "Schimmig "is dat de heersende term ? Voor mij is de Norderney een mistbank binnengevaren waar ze ( wie zal het zeggen ) misschien nooit meer uit kan komen . Niemand in de huidige zakenwereldje laat het achterste van z'n tong zien !Er zijn te veel verdeelde belangen De vele suporters ten spijt
Geplaatst 12 februari 201312 jr. Hoezo 'verdeelde belangen'? Hoe zijn die belangen verdeeld dan? Er wordt hard gewerkt, dus kennelijk zijn de investeerders vast van plan er iets moois van te maken. Gun ze de tijd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.