Spring naar bijdragen

Dag Radio Marina 1485 AM

Vincent

Aanbevolen berichten

Vandaag -vrijdag 25 januari 2013- zijn de laatste programma’s bij Radio Marina 1485AM te beluisteren. Vanaf maandag 4 februari a.s. worden de bekende programma’s van Radio Marina 1485AM, Radio Monique en Radio Waddenzee 1602AM zodanig geïntegreerd dat een swingend muziekstation voor Noord-Nederland ontstaat.

Radio Waddenzee 1602AM, het geluid van Noord-Nederland, biedt per 4 februari a.s. van 07-19 uur voornamelijk een brede muzikale selectie uit 1970 tot heden voor thuis, in de auto en op het werk.

Van 19-07 uur zijn de Engelstalige programma’s van Radio Seagull te horen.

De programma’s zijn in Noord-Nederland via 1602 KHz AM te beluisteren, alsmede middels het internet www.radiowaddenzee.nl

Alle medewerkers van Radio Marina 1485AM danken belangstellenden én luisteraars in het afgelopen half jaar voor hun steun en betrokkenheid, en treffen elkaar graag weer vanaf 4 februari bij Radio Waddenzee 1602AM!

Bron: http://www.radiomarina.nl/goodbey-radio-marina-1485am-hello-radio-waddenzee-1602am/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie weken geleden zijn we bij Transportradio benaderd door het ministerie met de vraag

of wij interesse hadden in 1035 vanaf de opstelplaats Echt.

De voorwaarden en prijs waren echter te hoog en het bereik te klein

zodat we het verzoek hebben afgeschoten.

Wellicht dat er in de zomer vanwege andere propagatie condities een extra KG frequentie bijkomt of dat de huidige

frequentie 6095 dan met 250 kW gaat uitzenden.

Een proefuitzending is er geweest op 7 december 2012 vanuit Wertachtal.

Ik heb deze vanuit het zendstation gecoordineerd.

Deze test heeft aangetoond dat er op alle plekken met verslechterde ontvangst er een aanzienlijk betere ontvangst was.

Bijv Litouwen en Oekraine en dieper het oostblok in Tjechie, Hongarije, Balkan.

Verste ontvangst rapport kwam uit Pakistan.

De test zal waarschijnlijk in mei/juni worden herhaald.

Bovendien heeft onze partner KBC 2 weken geleden 4 uren getest

op 6150 vanuit Sofia (Kostinbrod).

Deze test was dramatisch.

Hij was in Europa nauwelijks te horen.

Het feit dat het ministerie zelf belt om een kavel te slijten, geeft mij de indruk dat ze aan het leuren zijn

en niemand interesse heeft.

Zm6SV4BN5.jpg

dQ9Sfn1lr2.jpg

XyQdmLW.jpg

DfHiOgEeTn.jpg

8Tn1SjQuzsay.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben meer dan buitengewoon geintersseerd in de stukken van het Ministerie waarin ze naar jouw zeggen leuren met de frequentie.

Tegen mij zeggen ze dat er schaarste is op MG en dat er steeds partijen zich melden daarvoor.

Als jouw verhaal klopt, liegen ze.

Maar ach, vroeger zei het minsiterie dat er geen frequenties waren voor commerciele omroep.

Kijk nu eens wat er kan, was een grote leugen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn geen schriftelijke stukken, het hele verhaal heeft zich beperkt tot telefonisch overleg en toezeggingen.

Ik kan je eventueel in verbinding stellen met degene die dit heeft behandeld.

Maar dat zou ik eerst even moeten overleggen.

Bovendien wat heb je eraan???

Het is overheid en die liegen en bedriegen per definitie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets kan van pas komen als je voor de rechter staat als je frequenties zijn ingetrokken, hetgeen nu wegens overtreing vertgunningsregels, bij 1485 zou kunnen gebeuren, uitzendplicht.

Je kan dan het schaarste en doelmatigheids verhaal wat natuurlijk wordt opgevoerd onderuit halen.

Of bij de discussie die de verguninghouders voeren met de overheid over het gebruik van MG, en de regels. De ingebruikname en houden regels zouden bijv versoepeld kunen worden zodat je minder risico loopt, als het niet lukt inde lucht te brengen of als je door een langdurige storing uit de lucht bent.

Maar dan zijn er stukken nodig, geen telefoongesprekken.

Maar bedankt voor je reactie.

(En als je alles over de MG vergunningen wil weten mag je je bij mij melden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.