Geplaatst 31 januari 201312 jr. Beste mensen, Ik heb in mijn archief het volgende: Help er zit een olifant in de tram (Henk van Dorp) [incl. interview Zangeres zonder Naam] en Parels voor de Zwijnen (Kees Veerman). Beiden hebben als uitzendgegevens: 1969-08-16 0100-0200. Welke is juist en waarin moet ik de andere veranderen? Bij voorbaat dank. Mvg, Jan.
Geplaatst 31 januari 201312 jr. Volgens mijn gegevens is de Olifant uitgezonden op 16.08.1969 van 00:00-01:00 en Voorheen Parels voor de Zwijnen met Kees Veerman tussen 01:00 en 02:00 uur. Jan-Fré
Geplaatst 1 februari 201312 jr. Citaat Beste mensen, Ik heb in mijn archief het volgende: Help er zit een olifant in de tram (Henk van Dorp) [incl. interview Zangeres zonder Naam] en Parels voor de Zwijnen (Kees Veerman). Beiden hebben als uitzendgegevens: 1969-08-16 0100-0200. Welke is juist en waarin moet ik de andere veranderen? Bij voorbaat dank. Mvg, Jan. Deze opnamen komen mij zeer bekend voor . Heb ze zelf gemaakt.... Gr. Theo
Geplaatst 1 februari 201312 jr. Ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen Kees Veerman schrijft met een "K". Het is toch echt Cees Veerman met een "C". Het is een hardnekkig misverstand dat op diverse fora opduikt. Dus lees dit niet alleen maar verander het ook in de filenaam. Anders staat het over een tijdje weer fout........ De rest zal ik nakijken. Juul
Geplaatst 2 februari 201312 jr. Dank voor de reacties. Juul, ik zal het iig veranderen en voortaan ook niet meer fout doen. Kees met een C dus. Bij de "buren" hoor ik dat de Olifant met de Zangeres uit mei 1968 zou zijn... ???
Geplaatst 2 februari 201312 jr. Als ie uit mei '68 zou zijn dan is dit de uitzendtijd. En omdat het het laatste programma is zal er dan zoiets als een dagsluiting in zitten. Ik zal 'em eens afluisteren. ik heb het vermoeden dat Parels van Lex uit aug. 1969 komt. En dan zou daar een dagsluiting in zitten. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.