Spring naar bijdragen

Radio London (Den Haag)

kylorv

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Rond 1976-77 zond in Den Haag e.o. de zender Radio London uit. De basis was op de Laakkade.

Zondagmiddag was een verzoekplatenprogramma. Mijn neef belde altijd voor verzoekjes, die ze vervolgens niet hadden en dan ging hij zelf op z'n fietsje de nummers brengen :-)

Ik heb twee keer een verzoekplaat aangevraagd; van de ene ben ik de tape kwijt en de andere is helemaal niet opgenomen...

Je voelt 'm al aankomen: iemand hier bekend? Het betreft de periode tussen augustus en december 1976 want een van de twee verzoekjes was Looking out for # 1 van BTO dat toen in de hitparade stond.

Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rond 1976-77 zond in Den Haag e.o. de zender Radio London uit.

Was dat niet het radiostation van een aantal QSO stations (Drie meter) uit Den Haag ( STR, Ufo, London ect...) en had de latere zendercoördinator van Hilversum 3/Radio Drie FM Paul van der Lugt er ook niet iets mee te maken, of vergis ik mij nou?

Luisterde er wel eens naar als er weer eens wat aan de hand was met Radio Mi Amigo/Radio Caroline want ze hadden altijd het laatste (zee)zender nieuws in een speciaal programma item.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat niet het radiostation van een aantal QSO stations (Drie meter) uit Den Haag ( STR, Ufo, London ect...) en had de latere zendercoördinator van Hilversum 3/Radio Drie FM Paul van der Lugt er ook niet iets mee te maken, of vergis ik mij nou?

Luisterde er wel eens naar als er weer eens wat aan de hand was met Radio Mi Amigo/Radio Caroline want ze hadden altijd het laatste (zee)zender nieuws in een speciaal programma item.

Robin

Paul vd Lugt klinkt mij niet onbekend, maar ik was geen regelmatige luisteraar. Alleen naar de zondagmiddag. Alleen toen het verzoek gedraaid werd voor alle leden van de societeit de Plank zat ik daar en konden we London niet ontvangen. De dj (Gerard van der Zee, kan dat?) noemde zeker 30 namen op van de mensen die allemaal in de Plank zaten. Helaas hebben we het nooit gehoord. De plaat weet ik ook niet meer. Zal wel iets van Led Zeppelin zijn geweest...

Als iemand deze opname heeft (lastig want ik heb geen datum, maar het is eind 76, begin 77) zou dat goud zijn.

Overigens ook wel ff makkelijk als je weet hoe ik heet want anders kun je lang zoeken. Jan Vrolijk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6627
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Exigone
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.