Spring naar bijdragen

Baken 16 van 9 december 1976

Alex

Aanbevolen berichten

Uit het archief van Bob Bootsma, waarvoor dank.

De laatste Baken 16 op 259 mtr met Mark Jacobs op 9 december 1976.

Zelf ben ik niet zo'n Mi Amigo-kenner, maar in diverse threads en op de bekende sites dacht ik gelezen te hebben dat Mi Amigo op 1 december naar de 192 verhuisd is. Dit programma is de laatste Baken 16 van 9 december 1976 en is zo te horen toch nog gewoon via 259 mtr uitgezonden. Erin ook een link-up met Radio Caroline's Tom Anderson op 192 mtr. Tevens de aankondiging dat Mi Amigo met ingang van zaterdag 11 december verhuisd naar 192 mtr.

Als iemand een toevoeging heeft op bovenstaande zien we het vast wel :)

Het kan ook zijn dat deze uitzending al eens eerder gepost is, maar ik kon deze niet snel terugvinden, vandaar dat ik de uren toch nog maar een keer gedigitaliseerd heb.

Twee uur Baken 16, donderdag 9 december 1976.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Ook nog twee stickers uit de verzameling van Bob

uWhVCYvk6U2.jpg - UzeRQV.jpg

Meer materiaal van Bob is hier te vinden onder het motto -delen is het nieuwe hebben-: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ben ik niet zo'n Mi Amigo-kenner, maar in diverse threads en op de bekende sites dacht ik gelezen te hebben dat Mi Amigo op 1 december naar de 192 verhuisd is. Dit programma is de laatste Baken 16 van 9 december 1976 en is zo te horen toch nog gewoon via 259 mtr uitgezonden. Erin ook een link-up met Radio Caroline's Tom Anderson op 192 mtr. Tevens de aankondiging dat Mi Amigo met ingang van zaterdag 11 december verhuisd naar 192 mtr.

Als iemand een toevoeging heeft op bovenstaande zien we het vast wel :)

Vrijdag 10 december 1976 zond Mi Amigo alleen 's ochtends uit, om op zaterdag 11 december om 12.00 uur officieel van start te gaan op 192.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6628
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    hetafi67486
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.