Spring naar bijdragen

Bezoek aan Caroline 1965

Gast

Aanbevolen berichten

Unieke beelden van aanboord de Mi Amigo begin 1965 en Caroline House. Uniek zeker de studio shots in Caroline House. Tipgever voor deze prachtige film op You Tube is Mike Barraclough van het Garry Stevens Pirate Free Radio board. Link voor de film

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja Paul op het moment dat ik je bericht zie heb ik het filmpje al twee dagen geleden gezien en met je geddeld. We zijn ruim een etmaal later dan jij het bericht plaatste en ik ben de eerste die reageert. We wisten het al van elkaar dat we het een prachtig filmpje vinden, pak en strik compleet. Maar wat is er met al die andere 100 mensen die je bericht al hebben gezien en niet hebben gereageerd. Hebben hebben hebben of likkebaarden en niet danken voor de link?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat is er met al die andere 100 mensen die je bericht al hebben gezien en niet hebben gereageerd. Hebben hebben hebben of likkebaarden en niet danken voor de link?

Ik zit hier maar 2-3 keer per week. Dus ik zie deze posting nu pas. Neemt niet weg dat het een gaaf filmpje is. Ik kende het alleen al. Volgens mij heb ik zelfs ergens een vhs-kopie op dvd ervan liggen. Zal de kwaliteit eens vergelijken, dan fiets ik uiteraard het YT filmpje ook ff binnen. Hoe het ook zij, bedankt dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorjaar 1965 Caroline House, iedereen keurig geknipt en in het "pak" met stropdas, tekenen van een klein beetje organisatie en fatsoen. Prachtig ook die buitenbeelden in de straten van London in de omgeving van Caroline House met in voor die tijd een vreemde eend in de bijt teweten een Iatliaanse Fiat. Nauwelijks verkocht in the UK dus zeldzaam. In Nederland veel verkocht, staan nu voor forse prijzen in de autoklassieker taxatieboeken. Mooi, maar vreselijke roestbakken. Maar goed, Caroline House in 65, keurig. 9 jaar later was er ook een Caroline House maar dan in Den Haag. Weg pakken, weg korte kapsels en fatsoen. Wow man, far out man, die vreselijke en totaal verkeerde lange "sjekkies" regeerden daar en aanboord van de Mi Amigo.

Weer 9 jaar later was er een nieuw subliem zendschip, de Ross Revenge, maar geen Caroline House meer, feitelijk helemaal geen organisatie meer, Ronan had voor de hardware gezorgd via zijn ondoorgrondelijke wegen en het lag op zee, het moest zich zelf verder ontwikkelen en bedruipen.

Tja Caroline.........een unieke dame.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, Caroline House in 65, keurig. 9 jaar later was er ook een Caroline House maar dan in Den Haag. Weg pakken, weg korte kapsels en fatsoen. Wow man, far out man, die vreselijke en totaal verkeerde lange "sjekkies" regeerden daar en aanboord van de Mi Amigo.

Het einde van fatsoen (in Londen en bij Caroline) pakken en korte kapsels begon eigenlijk al heel snel na 1965 n.m.l 1966 het jaar van de grote omwenteling en de aanzet tot het hippie Radio Caroline/Seagull gebeuren in 73/74 en eigelijk ook al een beetje de aanzet tot het Caroline all day album music radiostation 76/77.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6628
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    g7mzh
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.