Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het staat wel niet in dit artikel maar Herman was ook vele jaren een TROS radio collega.

En erg aardige man. Hij is 86 geworden.

http://www.telegraaf.nl/prive/21419544/__Herman_Emmink__86__overleden__.html

Geplaatst

Bij ons thuis luisterden mijn ouders iedere zondagmiddag naar hem, tussen 12.15 uur-13 uur meen ik, daarna kwam het nieuws en vervolgens GBJ Hilterman. Dat was iedere zondag op onze buizenradio jarenlang vaste prik...

Groet,

Emile

Geplaatst

Bij ons thuis luisterden mijn ouders iedere zondagmiddag naar hem, tussen 12.15 uur-13 uur meen ik, daarna kwam het nieuws en vervolgens GBJ Hilterman. Dat was iedere zondag op onze buizenradio jarenlang vaste prik...

Groet,

Emile

Hier de link naar de tune Muzikaal Onthaal

Bron Jingle Web

Vr gr

Jan

Geplaatst

Herman Emmink presenteerde in de jaren-80 via de Wereldomroep het programma Tulpen uit Amsterdam.

Het programma werd 1 X per maand opgenomen in Studio 11. Technicus was in de eerste tijd Michel Plemper.

Na een aantal afleveringen ging Plemper met pensioen. Hij werd opgevolgd door mijn goede vriend en tegenwoordige collega

Bob van Beeten. Bob maakt nu dagelijks het programma Onderweg dat van 10.00-12.00 uur wordt uitgezonden via 6095 Kortegolf.

Hier een stukje van de opname van Tulpen uit Amsterdam :

http://www.mediafire.com/download.php?loo4tloi38y1oc7

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    RADIOPIRAAT002
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.