Spring naar bijdragen

Jensen en co op Yorin FM

NietTomBlomberg

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ten eerste; ik kijk en luister al een tijdje rond op deze site. En het moet mij van het hart dat deze plek zeer inspiratievol is! Dank voor al jullie airchecks!

Ik ben vooral geïnteresseerd in oude Yorin FM opname. Ben van mening dat ze een geweldig jingle pakket hadden en een top programmering (in het begin). Heeft iemand nog oude Jensen shows om hier te posten?

Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Beste mensen,

Ten eerste; ik kijk en luister al een tijdje rond op deze site. En het moet mij van het hart dat deze plek zeer inspiratievol is! Dank voor al jullie airchecks!

Ik ben vooral geïnteresseerd in oude Yorin FM opname. Ben van mening dat ze een geweldig jingle pakket hadden en een top programmering (in het begin). Heeft iemand nog oude Jensen shows om hier te posten?

Groet!

Hallo,

Dat ben ik grotendeels met je eens!

Mijn vrouw en ik luisterden er toen ook graag naar, vooral:

Henk Westbroek, Rob Stenders & Fred Siebelink en 's nachts naar Mark v.d. Akker.

Dat wij ouders er toen naar luisterden, vonden onze 'pubers' maar vreemd....

Zij vonden vooral Gijs Staverman een 'bink'.

Helaas hebben we er niet zo lang van kunnen genieten....

Groet,

Hotel Amigo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Het nieuwe Yorin FM zoals ze het noemden (met Stenders, Westbroek, jensen, en vooral ook Mark van den Akker 's nachts) staat nog steeds op mijn lijstje van favoriete zenders van de voorbije jaren. Vooral aan het begin hadden ze ook een erg leuk en verrassend muziekformat met veel pop en rock. Jammer dat het in deze vorm maar kort bestaan heeft.

Heb overigens helaas geen airchecks voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb (jammergenoeg achteraf) nooit naar die periode van Yorin FM geluisterd. Het enige dat ik me nog kan herinneren is het jinglepakket, dat was het KHMX-pakket en dat vond ik een prachtig pakket. Hier is de demo te beluisteren: http://www.reelworld.com/htmlsite/demos/ac/khmx_04/KHMX_04.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • 3 weeks later...

Ik heb (jammergenoeg achteraf) nooit naar die periode van Yorin FM geluisterd. Het enige dat ik me nog kan herinneren is het jinglepakket, dat was het KHMX-pakket en dat vond ik een prachtig pakket. Hier is de demo te beluisteren: Please login or register to see this link.

Yorin FM heeft verschillende jinglepakketten gehad.

In 2002 Music & Images met een resing van Reelworld Key 103 en WLIT.

In 2004 Music & Images met een resing van Reelworld WHMX.

In 2005 Music & Images met een custom pakket van Reelworld.

Grt,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.