Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Afgelopen week zond BBC Radio 6 de vierdelige documentaire Get up for James Brown uit.

Mark Lamarr presents an in-depth profile of the legendary James Brown - Soul Brother No. 1.

The series features rare material and includes an interview carried out over two days when Mark visited Mr Brown's home near in Augusta Georgia. First broadcast in February 2006, before James Brown's death in December of that year.

Please login or register to see this link.

Geplaatst

Ik ga van de week eens lekker luisteren. Het is een docu van "The Beeb" dus er is aandacht aan besteed.

Ik weet nog van James Brown dat we bijna elke week een release van hem kregen uit de USA. Maakten de meisjes in de disco het pakketje met nieuwe singles open en dan was het ; "nee hé, niet weer een single van James Brown".

Zo actief was die man.......

Deze is uit 1970.

Juul

mwcvoz.jpg

Geplaatst

"nee hé, niet weer een single van James Brown".

Ik heb hier het Billboard boek top R&B singles (1942-1995) liggen van Joel Whitburn en daar staat in vermeld, dat James Brown

de Top R&B artiest aller tijden is, met maar liefst 118 hitnoteringen in de R&B Hitparade, waarvan 89 crossover hits, die ook de gewone

Billboard Hot 100 hebben gehaald.

Volgens mij ook de artiest met de meeste Part 1 en Part 2 (titels) op zijn div singeltjes.

Robin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6646
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    thijs1998
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.