Geplaatst 3 juli 201311 jr. Voor wie hem nog niet heeft: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VY4IKI48PGQM.mp3
Geplaatst 10 juli 201311 jr. Heeft er iemand meer info over deze opname? Datum, makers etc. etc. ? Juul
Geplaatst 10 juli 201311 jr. Auteur Het was even zoeken maar ik denk dat het afkomstig is van Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 10 juli 201311 jr. Citaat Het was even zoeken maar ik denk dat het afkomstig is van Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Klopt! Martin
Geplaatst 17 augustus 201311 jr. Citaat Heeft er iemand meer info over deze opname? Datum, makers etc. etc. ? Juul The Radio Nordsee International Story 1970-1974 Jumbo Stereo Double LP Record 1 Jumbo R104 A Jumbo R 104 B Record 2 Jumbo R 105 A Jumbo R 105 B Mono / Stereo P 1976 Narrated by ANDY ARCHER Production Studio EAST ANGLIAN PRODUCTIONS Sound Recordings ARCHIVES OF EAST ANGLIAN PRODUCTIONS Sound Editor RAY ANDERSON Interviews RAY ANDERSON & STEVE ENGLAND Story Information From the Book OFFSHORE RADIO Gerry Bishop Photos MARTIN STEVENS Gruss Reiner
Geplaatst 17 augustus 201311 jr. O jee, een oud product van vriendje Ray. Zouden indertijd al die elpees verkocht zijn, oftewel,, zouden er in een geheime opslag nog originale exemplaren zijn? Eens vragen binnenkort.
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Hier de foto's van de hoes (voor, midden en achter) http://s10.postimg.org/d6lwzkwl1/foto.jpg'> Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 augustus 201311 jr. Ik heb begrepen dat hij ook op cd is verschenen indertijd . Die kwaliteit zal dan beter zijn ?
Geplaatst 31 augustus 201311 jr. Citaat Ik heb begrepen dat hij ook op cd is verschenen indertijd . Die kwaliteit zal dan beter zijn ? Het is me helaas nooit gelukt deze op Jumbo CD te pakken te krijgen ! Ik ben ook even de platenkast in gedoken en paar foto's genomen van de ooit nog bij Disco Bolland voor fl 27,50 gekochte Dubbel-LP Voor de liefhebbers. foto's van de Jumbo 2LP: Front: Back: Inside: Label, record 1: Label record 2:
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.