Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Citaat (Ik zie ineens nog een REVOX die ik ook nog heb, maar waar?............) Juul 'Ergens'. Waar anders? ;)
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Citaat 'Ergens'. Waar anders? Ik denk dat deze REVOX op de foto rechts bij Ad in de studio of opslag staat. Ik had nl geen ruimte. Dat wordt binnen een week wel anders............. Juul
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Auteur Dag 7: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Vincent, dank voor deze dagen. Overigens dag 7 om 08.00 uur is niet Harmen Siezen, maar Boudewijn de Groot alias Marcel Overstege. Hans
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Ik weet niet of alles, dat Vincent nu on-line zet, bij mij vandaan komt, maar dit is de set videobanden, waarop ik toen het 1224 event heb opgenomen. En dan maak je nog wel 's een four bij het programmeren van de video, dat ontdek je dan om half acht op de ochtend van de 26-ste Met deze banden had ik wel de garantie van "Fantastic Colours"
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Ik mag toch hopen Ben dat je de video's inmiddels gedigitaliseerd hebt........... Juul
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Citaat Ik mag toch hopen Ben dat je de video's inmiddels gedigitaliseerd hebt........... Juul Dat heb ik vorig jaar gedaan, Juul. Helaas had ik de videorecorders, waarmee ik 't had opgenomen, niet meer. Maar de kwaliteit was over 't algemeen nog goed. Gelukkig heb ik ergens in 1999 of 2000 van de videobanden een kopie voor Douwe op DAT gezet en die heeft Vincent later gedigitaliseerd. Er is dus nog een goeie digitale kopie bij Vincent Ik heb hier overigens nog VCC banden liggen uit 1982 en die zijn nog steeds goed af te spelen
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Auteur Citaat Gelukkig heb ik ergens in 1999 of 2000 van de videobanden een kopie voor Douwe op DAT gezet en die heeft Vincent later gedigitaliseerd. Er is dus nog een goeie digitale kopie bij Vincent Het begint mij weer te dagen. Niet alle DAT tapes van Douwe waren te lezen. De gaten in de 26e zijn daarmee verklaard. Ik meen dat er nog enkele niet goed waren, maar daarvan zijn later, na oproep voor het vullen van de gaten, aanvullingen op gekomen uit andere bronnen.
Geplaatst 19 augustus 201311 jr. Citaat Errug leuk Vincent!!! Zit me suf te piekeren: ik ben toen 'een' avond in het laatste gepresenteerde uur te gast geweest naar aanleiding van dat stuk ' Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ' dat ik in de nieuwsgroep 'Radio' had gepost. Daar kwam toen een lawine aan reacties op en ik heb dat toen op een avond in een uurtje van Radio Gooiland met Ton Wibier nog voorgelezen. En ik mocht 'de zendersluiting' van die dag doen. Waanzinnig natuurlijk. (Dat was feitelijk aanleiding voor Michael Bakker om me later voor Radio 192 te vragen.) Hoop dat dat uurtje 1224 ook nog opduikt. Dag Rene, jouw 'optreden' op 1224 was op 29 augustus 1999 omstreeks 23.23 uur. groet, Hans
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Door een ongelukje zijn gister een beperkt aantal onderwerpen en berichten van het forum verwijderd. Ook dit onderwerp was verwijderd. De berichten in dit onderwerp zijn uit de backup teruggehaald. Helaas zijn daarbij de nieuwe berichten van tussen 20 aug 2013 3.00u (het maken van de backup) en het moment van verwijderen verloren gegaan. Excuses voor het eventuele ongemak.
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Auteur Gelukkig is het overgrote deel van dit draadje er nog. Onderstaand heb ik gisteren geplaatst: Dag 8: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dag 9: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Auteur Dag 10: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Erg leuk pakket zo, al met al! Heb inmiddels die twee uurtjes waar ik zelf ook nog even in zit, ook binnen gehaald. Waren bijzondere dagen, al weer 14 jaar geleden... Man, man, man, echt genieten!
Geplaatst 21 augustus 201311 jr. Auteur Dag 11, laatste dag. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 augustus 201311 jr. Leuk om weer eens wat van die oude Veronica-programma's te horen. Joost den Draaier was in zijn topjaren ongeëvenaard! (Om maar eens een open deur in te trappen.)
Geplaatst 23 augustus 201311 jr. Er zijn van die dingen waar je niet om durft te vragen aan iemand omdat het zoveel werk is. En dan staat het ineens zo op het scherm. Echt een verassing voor me. Bedankt Vincent. Met de groetjes van Kurt uit Den haag
Geplaatst 20 augustus 201410 jr. Durf t bijna niet te vragen, maar zou iemand deze misschien opnieuw kunnen uploaden?
Geplaatst 26 augustus 201410 jr. Ik ben op zoek naar een paar vermiste foto's: heb even techniek gedaan bij Tineke maar heb die foto's helaas nooit gezien Wie kan mij helpen??? Dank! Aad
Geplaatst 26 augustus 201410 jr. Waar haalden we toen toch de energie vandaan? Ik zou er nu geen zin meer in hebben............je wordt wat ouder hé? Ik vraag mij af kan de jongere zeezender generatie nu ook eens wat doen? Of komen ze niet verder dan bij Tineke zeggen dat het allemaal zo geweldig was?
Geplaatst 26 augustus 201410 jr. Juul, ik vond dit ook wel de moeite waard met de jongere zeezender generatie. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 augustus 201410 jr. Op 20-8-2014 om 22:18 zei maartenfransen: Durf t bijna niet te vragen, maar zou iemand deze misschien opnieuw kunnen uploaden? sssttt...ik sluit me aan bij je Maarten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.