Geplaatst 31 augustus 201311 jr. Noordzee laatse 2 uur, het is voor de eerste keer dat ik het hoor... (De ontvangst in 74 van 220 in de Achterhoek was toen bar slecht, dus niet live gehoord)
Geplaatst 31 augustus 201311 jr. blijft een drama....na zoveel jaar...sorry...zo een uitzending op de stream blijft triggeren.
Geplaatst 31 augustus 201311 jr. Super, geweldig om dat weer te horen. Was 19 jaar destijds en weet precies wat ik deed op die laatste dag: Vastleggen op tape om nog iets van het Veronicageluid te kunnen bewaren. Het laatste uur kan ik dromen, zo vaak opnieuw beluisterd.
Geplaatst 1 september 201311 jr. Citaat Bull Verwey zijn verhaal, ik werd er weer stil van. Mooi! Zaten hier stukken in die op 31-8-74 niet zijn uitgezonden? Het kwam me langer over dan toen. Op de stream luisteren 400 luisteraars zag ik. Paul de Haan. Het laatste uur is precies hetzelfde als destijds uitgezonden Paul, aan de toespraak van Bull is niets veranderd. In de loop der jaren zijn er vaak verknipte versies te horen geweest, daar zal je indruk vandaan komen. Ieder jaar draai ik in de laatste augustusweek een aantal uren uit die periode, maar nu alles weer in zijn geheel is uitgezonden maakte dat opnieuw indruk. Wat een topprestatie hebben de Veronicanen geleverd destijds, en wat ging het ook nu weer veel te snel voorbij.... Dank aan de verantwoordelijken, en een aangename zondag! Evert
Geplaatst 1 september 201311 jr. Bij deze ook mijn dank aan de Radio 192-ploeg voor de laatste week van augustus. Eigenaardig ongeveer de enige week in mijn leven wat ik nog levendig herinner als de week van gisteren (vorige week).-) Vandaag the day after the music died. Het lijkt me een gezellige boel geweest te zijn gisteren. Leuk luisteren!
Geplaatst 1 september 201311 jr. Ik vond het wel grappig. Na de de laatste woorden van Rob Out (dat was natuurlijk helemaal niet grappig), stilte tot .... en na ongeveer 25 minuten is daar, jawel uit de oude as herrezen, Veronica met (een van) de allereerste openingstunes. Hier is Radio Veronica op de 198 meter .... Gevolgd door een stokoude opname van het programma "In naam der sterren". En het verhaal begint weer van voren af aan. We blijven het vertellen. Groet, Henk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.