Spring naar bijdragen

192TV ook op 31 augustus speciale programmering

Featured Replies

Geplaatst

Beste Forum leden,

Ook 192TV heeft op 31 augustus haar programmering aangepast, zie www.192tv.nl

Vanaf 21.00 uur komt onze Ad Bouman voor de 2e keer dit jaar live op 192TV. Hij spreekt met o.a. Tineke en Will Luikinga en natuurlijk zien en horen wij veel muziek uit de jaren 60 en 70... !

Men kan ook weer stemmen op 192TV als zijnde de beste digitale TV zender van 2013.... Stemmen kan via: totaaltv.nl/pagina/66

Geplaatst

Vrienden,

Allen hebben we dezelfde eigenschap,

we dragen het Veronica-gedachtegoed in ons hart mee.

We vinden het allemaal vreselijk wat 39 jaar geleden gebeurd is.

Gelukkig kunnen we nog genieten via de stream.

Gelukkig zijn er nog mensen die er nog tijd en geld in steken om ons die kans te geven.

Zo ook de mensen van 192TV.

Alleen weet ik niet hoe ik hen kan ontvangen via stream of dergelijke in Begië.

Weet iemand hoe?

Ricky

ps doe zo verder met die initiatieven en hartelijk dank nogmaals.

Geplaatst

Hallo Ricky,

192TV zendt al uit in België via Telenet StoriesTV, zo'n 40 min. per dag.

Maar ze zijn bezig met een 24/7 uitzending binnenkort.

Je kunt ze ook volgen via Facebook en Twitter.....voor het laatste nieuws en natuurlijk via hun site www.192TV.nl

Groeten,

Anneke

Geplaatst

Dag Anneke,

Dank u voor de hulp.

Maar zoals velen in België heb ik geen telenet in huis.

En de provider waar ik een abonnement heb (Belgacom) stuurt 192TV jammer genoeg niet door.

Toch bedankt

Ricky

Geplaatst

Toen ik gisteren na elven thuiskwam, pikte ik nog het staartje mee van de uitzending op 192TV. Will, Tineke en Ad die genoeglijk herinneringen ophaalden aan de drive-in show en andere happenings uit die jaren, afgewisseld met oude clips. Ik meende ook nog te horen dat de afvaart van de Norderney naar Amsterdam is uitgesteld tot oktober. Tineke heeft zich voorgenomen een keertje rechtstreeks van boord haar radioprogramma te presenteren.

Paul

Geplaatst

Ik heb het programma vanaf ca 20:30 op mij HDD recorder staan.

De vorige keer is het me gelukt om die beelden in de PC te krijgen en op het Norderney Forum te delen.

Ook dit keer ga ik een poging wagen. Maar het blijft een Philips HDD recorder, dusssss...

Geplaatst

Ik denk het wel hoor, Alex.

Morgen zal ik het op DVD's branden, en daarna beginnen met omzetten.

Met een beetje mazzel halverwege de week online.

Geplaatst

Zeker bekijken als je kans krijgt, Ad goochelt met olijven, Will is openhartig over zijn kansen als saxofonist bij Ekseption en Tineke blijft gelukkig altijd Tineke. Kortom, boeiende tv.

O ja, of iemand dat clipje nog heeft van Us.

Geplaatst

Update:

Met een kleine vertraging is het me dan toch gelukt.

Zo als de vlag er nu bij hangt staat de live uitzending, inclusief de aanvangsproblemen, morgen online.

O... Dat uploaden ging zeer snel! Lang leve glasvezel!

Deel 1:

http://we.tl/CiHNFulFwB

Deel2:

http://we.tl/Seg50rvNRu

Deze links zijn 7 dagen geldig.

Veel kijkplezier!

Geplaatst
  Citaat

Zeker bekijken als je kans krijgt, Ad goochelt met olijven, Will is openhartig over zijn kansen als saxofonist bij Ekseption en Tineke blijft gelukkig altijd Tineke. Kortom, boeiende tv.

O ja, of iemand dat clipje nog heeft van Us.

Staat vast wel op youtube

Geplaatst

Rob, BEDANKT!!!!

Via Canal Digitaal geen 192TV, maar gelukkig wel glasvezel en een mooi stukje service van Rob!!!!!

Geplaatst

Graag gedaan mensen!

Geplaatst

Het was een leuk programma, ik heb de laatste anderhalf uur gezien.

Prima muziek, prima sfeer.

Nog even los van de technische fouten en de 16:9 / 4:3 verwarring.

Ik sprak Tineke, ze wist niet wat ze zag in Nijkerk, een soort huiskamer met een TVuitzendstraat.

Ze dacht dat maar voor een uurtje was of zo, en hoorde ter plekke pas dat het tot 12 uur (of iets later) duurde, maar vond het zo leuk dat ze is gebleven.

De bekende 192 chaos en gezelligheid dus.

Geplaatst

Ja, Heerlijk!

De olijven vlogen je om de oren daar! Ad verliest zijn wilde haar immers nooit!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.