Geplaatst 13 september 201311 jr. Citaat Wel gek dat er 18 september op staat. Gezien de afkondiging van Joost was hij duidelijk bedoeld voor de 19de. Paul Omroepdenken. 2400-0100 is volgens de standaard de 19e, in dit geval is het de 18e omdat er gerekend werd van 's ochtend 6 tot de volgende ochtend 6.
Geplaatst 13 september 201311 jr. Maar Joost zegt letterlijk: 'Dit was maandag 19 september; het is eigenlijk al dinsdag 20 september'.
Geplaatst 13 september 201311 jr. De non stop tape is gemaakt door techn. Ruud Westbroek. Zie ik aan het handschrift. Is dus een originele tape op de foto. Juul Citaat Maar Joost zegt letterlijk: 'Dit was maandag 19 september; het is eigenlijk al dinsdag 20 september'. Wat grappig is is dat de codering 33 en 34 is. Dus wellicht is ie voor twee dagen was?. Je zou het eens tegen de originele programmering moet "afzetten". Gewoon de prog. tellen vanaf 06.00 uur. Ik ga weer effe een rolgordijn ophangen............ Juul
Geplaatst 13 september 201311 jr. Dat mag je me een keer uitleggen, wanneer je gordijntjes allemaal hangen... Dat L.R.P., haal je daar de opnametechnicus uit? Of zie je dat gewoon aan het handschrift?
Geplaatst 14 september 201311 jr. Citaat Dat mag je me een keer uitleggen, wanneer je gordijntjes allemaal hangen... Dat L.R.P., haal je daar de opnametechnicus uit? Of zie je dat gewoon aan het handschrift? Dag Rob, Ik denk dat je m'n antwoord niet goed gelezen hebt want daar schreef ik al dat ik dat zie aan het handschrift van de coderings sticker. Juul
Geplaatst 14 september 201311 jr. Citaat Inmiddels heb ik ook een foto van de non-stop band...: En als ik die vergelijk met de oudst bewaarde top-40 band: Dan lijkt me dat een originele... Toch? Dit is trouwens die Top 40 opname van 17 juli 1965: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LCSGCAXZGZEO.mp3 Ooit eens gekocht op cassette op een radiodag. Douwe
Geplaatst 14 september 201311 jr. Citaat Dag Rob, Ik denk dat je m'n antwoord niet goed gelezen hebt want daar schreef ik al dat ik dat zie aan het handschrift van de coderings sticker. Juul Hoi Juul, Niet goed gelezen, nee... Toch maar een leesbrilletje dan? Maar waar staat dat L.R.P. eigenlijk voor? (of had je dat ook al een keer uitgelegd...??)
Geplaatst 14 september 201311 jr. Hoi Rob, LRP goeie vraag, ik heb geen idee. Toch eens navragen bij Karel van der Woerd. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.