Geplaatst 29 september 201311 jr. Gisteren van Wim (Sapuripong) weer een flinke stapel cassettes meegekregen. Tot mijn verrassing zit er dit keer ook Laser 558 bij. Het zijn zelfgemaakte opnamen. De eerste serie betreft dag 1 van Laser 558. Het station starte onder deze naam op 24 mei 1984 met Rick Harris, Dave Lee Stone, Jessie Brandon en Steve Masters. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Voor deze en de komende opnamen: info overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. Mocht er iets niet kloppen, dan graag even melden. [attachment=27]
Geplaatst 29 september 201311 jr. Auteur Gisteren van Wim (Sapuripong) weer een flinke stapel cassettes meegekregen. Tot mijn verrassing zit er dit keer ook Laser 558 bij. Het zijn zelfgemaakte opnamen. De eerste serie betreft dag 1 van Laser 558. Het station starte onder deze naam op 24 mei 1984 met Rick Harris, Dave Lee Stone, Jessie Brandon en Steve Masters. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Voor deze en de komende opnamen: info overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. Mocht er iets niet kloppen, dan graag even melden.
Geplaatst 29 september 201311 jr. Ik zie mezelf deze bijzondere dag nog opnemen als jochie van 16! Waarschijnlijk heb ik later echter geprobeerd deze dag in betere kwaliteit te krijgen. Aan het handschrift op de cassettes te zien zijn deze namelijk afkomstig van Evert Stolman, en heb ik ze met hem geruild.. Indertijd had ik veel contact met hem, ben zelfs nog een keer bij hem thuis geweest. Later is het contact helaas verloren gegaan. Ik ben zo'n jaartje of 15 a 20 uit de "zeezenderwereld" geweest. Maar nu de hobby weer volop opgepakt! Wim
Geplaatst 29 september 201311 jr. Ik zie mezelf deze bijzondere dag nog opnemen als jochie van 16! Waarschijnlijk heb ik later echter geprobeerd deze dag in betere kwaliteit te krijgen. Aan het handschrift op de cassettes te zien zijn deze namelijk afkomstig van Evert Stolman, en heb ik ze met hem geruild.. Indertijd had ik veel contact met hem, ben zelfs nog een keer bij hem thuis geweest. Later is het contact helaas verloren gegaan. Ik ben zo'n jaartje of 15 a 20 uit de "zeezenderwereld" geweest. Maar nu de hobby weer volop opgepakt! Wim
Geplaatst 5 december 201311 jr. Auteur Het volgende ontbrekende uurtje: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 december 201311 jr. Auteur En weer een stukje van de eerste dag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 december 201311 jr. Auteur Nog eentje: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.