Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij mij werkt het ook gewoon.

Effe andere browser proberen? Of eerst effe vragen of je de enige bent die "em niet ziet". De afgelopen dagen was ie ook gewoon te raadplegen.

Ik vind het een nogal boude veronderstelling.

Juul

Geplaatst

Ik ga het nog even proberen. Sorry trouwens als mijn veronderstelling beledigend klonk naar de buren, het was niet mijn bedoeling, maar ik ging ervan uit dat dit het geval was omdat het vorig jaar ook was gebeurd.

Kritiek is natuurlijk altijd van harte welkom, maar in het geval van Juul zou ik willen zeggen misschien kun je beter eens na je eigen berichten kijken. Ik herinner me nog dat iemand z'n harde schijf was gewist, en dat ik hem mijn opnamen aanbood. Jij suggereerde toen dat ik hier aan wilde verdienen. Hierbij het linkje om je geheugen op te frissen:

http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-5222.html

Wat mij verder betreft, even goede vrienden en einde discussie

Groet,

Wim (die wel vergeeft, maar niet vergeet)

Geplaatst

Ho ho, Wim,

Je schreef daar:

"Hallo Harm,

Ik heb bijna 1 gigabyte aan zeezenderopnamen. Als je wilt kan ik die voor je op een harde schijf zetten. Alles tegen kostprijs uiteraard. "

Als ik dit lees dan vind ik het niet gek dat m'n reactie was zoals ie was. Het woord kostprijs is toch vreemd in dit geval, als iemand opnamen zoekt? En......het woord verdienen gebruikte ik zeker niet en ook de suggestie klopt niet.

Een groet,

Juul

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    RADIOPIRAAT002
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.