Geplaatst 24 februari 201411 jr. Zojuist ademloos gekeken via 'Programma Gemist'. In één woord: Geweldig! Zoals Tineke het aan het eind omschrijft, de emotie, mede gevoed door degenen die er inmiddels niet meer zijn, dat is wat het verstrijken van de tijd met je doet en tijd op zich vind ik mijn leven lang al iets fascinerends. Dank aan een ieder die zijn of haar medewerking heeft verleend aan deze uitzending van 'De Reünie'! Greetz, Everton
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Auteur Citaat Ook ik heb genoten van het programma. En.... zonder dat ik het wist heb ik ook nog een kleine bijdrage aan het programma kunnen leveren. In het item met Tom Mulder wordt op een gegeven moment een youtube filmpje gedraaid met de "stoomfluit" tune en Tom en Ad. Dat filmpje heb ik een tijd geleden op youtube gezet, nadat ik 't was tegengekomen op een oude videoband. Aan het aantal "views" zag ik dat 't van mijn youtube account kwam Dan kun je nu de met de KRO in contact komen voor een "vergoeding". Oh, nee ik zie net dat jij 'em hebt "geleend" van de Duitse TV.
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Juul, je kunt alles opnemen met StreamWriter van www. streamwriter.org. De streamnaam invoeren en dan klikken op het rode puntje bovenin. Een techneut als jij moet hier uitkomen, anders even mij mailen. Succes, Theo
Geplaatst 24 februari 201411 jr. In één woord geweldig, het gaf een goed gevoel jullie allemaal weer eens terug te zien. Stuk voor stuk helden, ook die genen die er helaas niet meer bij konden zijn. Jullie allen zijn zo'n beetje mijn jeugd.
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Auteur Citaat Juul, je kunt alles opnemen met StreamWriter van www. streamwriter.org. De streamnaam invoeren en dan klikken op het rode puntje bovenin. Een techneut als jij moet hier uitkomen, anders even mij mailen. Succes, Theo hoi Theo, Ik denk dat het geen MAC programma is. Geen probleem. Ik heb HijackPro. Maar ja, is zo'n gedoe. Ik gebruik het te weinig. Maar inmiddels heeft Peter mij voorzien. En het zit nu weer in het archief. En er is een kopie naar Ad en Lex. Dank voor je aanbod. Juul
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK) Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen) Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen.
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Citaat Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK) Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen) Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen. Ik heb het wel opgenomen op een dvd recorder moet het daar dus ff afhalen. Zal kijken of ik er iets van kan bakken. of anders probeer ik het van uitzending gemist te downloaden.
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Ik heb ook met veel plezier gekeken. En gelijk de aflevering van uitzending gemist gehaald voor mijn archief.
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Citaat Een geïnteresseerd (ex) Caroline en VOP dj vraagt mij of ik het programma toevallig opgenomen heb. Hij kan het niet bekijken op uitzending gemist. (woont in UK) Ik heb het met bovenstaand programma geprobeerd, maar ja het is video hè, en dus krijg ik het niet voor elkaar om op te nemen. (zal aan mij liggen) Is er iemand die het programma heeft opgenomen en met hem wil delen. Ik heb de TV uitzending opgenomen en in een file geupload naar de server van Golden Radio. Het is 1,7Gb. Als deze ex-Caroline DJ toevallig op de Radioday komt, wil ik hem wel voor hem op een DVD zetten. Stuur maar een PBtje
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Genoten van deze mooie uitzending helaas voor mij duurde de uitzending te kort, er hadden nog wel meer anekdotes in mogen zitten. wat mij toch wel een beetje verbaasde is dat enkel niet terug verlangde naar die tijd. "nou ik wel hoor"!!!! Groet Jan
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Hier ook nog een mooi document vol historie en gave beelden. http://youtu.be/x8zZHxQxaEI
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Bedankt voor de hele leuke uitzending van De Reünie! Ik ben groot fan van 192 vanaf het eerste uur. Groeten Ruud
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Citaat Hier ook nog een mooi document vol historie en gave beelden. http://youtu.be/x8zZHxQxaEI Veel beelden die ik nog niet kende! Dank!
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Auteur Zit een hoop "geleend" materiaal in..........en da's nou weer jammer. Maar het is niet nieuw. Komt van een DVD die op Internet te koop is. Kwam ik net tegen. Ik wist het, hij vertelde dat in RockArt in 2009. Hij was fan.
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Die tweet eronder is ook wel leuk.... Nog nooit van 192Radio gehoord zeker? :P
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Wat een gezellige zolder heb je Juul, en een mooie mengtafel. Heerlijk zo'n zolder vertoef daar zelf ook veel.
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Auteur Citaat Wat een gezellige zolder heb je Juul, en een mooie mengtafel. Heerlijk zo'n zolder vertoef daar zelf ook veel. Frank, ik moet je effe uit de droom helpen. Het is de studio van onze Ad. En daar komt 192Radio vandaan. Thuis heb ik dat niet.(meer). Juul
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Oh sorry Juul voor het misverstand, maar wel leuk om het eens te zien.
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Citaat Die tweet eronder is ook wel leuk.... Nog nooit van 192Radio gehoord zeker? Rob, dan twitter jij ze toch ff wakker??? Namens ons allen! Citaat Zit een hoop "geleend" materiaal in..........en da's nou weer jammer. Inderdaad, heel veel van de single 12 1/2 jaar Radio Veronica....
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Citaat Rob, dan twitter jij ze toch ff wakker??? Namens ons allen! Dat deed ik dus ook al.. :
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Auteur Citaat Rob, dan twitter jij ze toch ff wakker??? Namens ons allen! Inderdaad, heel veel van de single 12 1/2 jaar Radio Veronica.... Nee ik bedoel beelden en foto's. Er wordt maar gejat op Internet zonder bronvermelding.
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Ja, da's ergelijk... En het is zo'n kleine moeite om er even bij te zetten waarvandaan je de beelden, geluidsbestanden of citaten hebt..
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Ja, da's ergelijk... En het is zo'n kleine moeite om er even bij te zetten waarvandaan je de beelden, geluidsbestanden of citaten hebt..
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Helaas is de video die ik hier had geplaatst door de allemachtige YouTube verwijderd.
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Helaas is de video die ik hier had geplaatst door de allemachtige YouTube verwijderd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.