Geplaatst 22 november 201311 jr. Tijdens een live uitzending a/b van de Norderney zijn we eens op bezoek geweest bij Mi Amigo-Caroline?. In 1973 of 1974. Lex maakte deze foto, maar wie zijn dit? Juul
Geplaatst 22 november 201311 jr. Links staat Peter Chicago en rechts Robb Eden. Maar in het midden... Martin
Geplaatst 22 november 201311 jr. Auteur Herendank U. Kan ik de foto tenminste een naam geven. Maar wie is "Teun Visser?" Juul
Geplaatst 22 november 201311 jr. Citaat Maar wie is "Teun Visser?" Paar jaar gewerkt op de MV Mi Amigo als bemanningslid. Foto komt trouwens uit de periode Mei/Juni 1974 Robin
Geplaatst 23 november 201311 jr. Auteur Dan moet het in het Pinksterweekend van 1974 dus 2 juni geweest zijn. Toen was ik aan boord met Lex. Juul Ik heb er nog één. Ook van 2 of 3 juni 74. Pinksterweekend. ik zie wel Andy Archer staan. foto:© Lex Harding - Sticjting Norderney
Geplaatst 23 november 201311 jr. Helemaal links lijkt mij Johnny Jason daarnaast Mickey Mercer, in het midden iemand met de uitstraling van een kapitein, dan Andy Archer en helemaal rechts Peter Chicago. Bedankt voor de foto's trouwens Juul! Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.