Geplaatst 24 december 20204 jr. Populair bericht Overstappen van de Triptender naar de MEBO 2 was zelfs bij windkracht 4 a 5 niet zonder risico's
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Populair bericht Ik heb nog een paar kleurendia's gevonden gemaakt op hofstede oud bussum in februari 1973
Geplaatst 4 februari 20214 jr. Populair bericht Bovenste foto (van links naar rechts): Jos Kuijer, Ferry de Groot, Dick Butijn (studievriend), ?, Leo van der Goot, John de Mol Sr. (met afstandsbesturing), Jan Stokhof en Henk Schanssema (jeugdvrienden). Onderste foto: John de Mol (nu directeur/eigenaar Talpa), Ferry de Groot en Jos Kuijer
Geplaatst 25 juni 20213 jr. Populair bericht Dolf van Delft Mooi model van de Mebo 2 In de eind jaren zeventig bouwde ik mijn eigen Mebo 2 model. Peter Kuijpers
Geplaatst 2 juli 20213 jr. Op 23-11-2013 om 17:12 zei pvanklei: Het valt mij op dat dit een ander model is dan een aantal jaren geleden in het omroepmuseum stond. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 december 20222 jr. Ik hoop dat het mag of misschien moet het naar de stamtafel? Ik geef twee schip modellen weg. De Mebo 2 en de Mi Amigo. Ook nog een tuner met Veronica op de schaal en T-Shirts van Radiozenders. Een vriend heeft ze op eBay.de geplaatst. Hij is daar te vinden onder de naam Radioboy1961.
Geplaatst 17 december 20222 jr. Op 14-12-2022 om 16:59 zei Helmut: Ik hoop dat het mag of misschien moet het naar de stamtafel? Ik geef twee schip modellen weg. De Mebo 2 en de Mi Amigo. Ook nog een tuner met Veronica op de schaal en T-Shirts van Radiozenders. Een vriend heeft ze op eBay.de geplaatst. Hij is daar te vinden onder de naam Radioboy1961. Hoi Helmut, Een linkje naar de Ebaypagina? Kan de advertentie niet vinden. Gr. cas Op 17-12-2022 om 13:02 zei Cas: Hoi Helmut, Een linkje naar de Ebaypagina? Kan de advertentie niet vinden. Gr. cas Hoi Helmut, Heb ze inmiddels gevonden. Gr. Cas
Geplaatst 31 januari 20232 jr. Populair bericht Op 4-2-2021 om 18:40 zei Dolf van Delft: Ik heb nog een paar kleurendia's gevonden gemaakt op hofstede oud bussum in februari 1973 Hallo allemaal zitten lezen over het model van de Mebo2. Ik ben recente begonnen aan een model van een varend van de Mebo2. Ook van foto's tekeningen zijn niet meer te vinden helaas. Ben nog lang niet klaar maar het voorderd wel. Alf en toe dingetjes weer opnieuw maken na het zien van nieuwe foto's. Gelukkig zijn die er nog wel. Gr Hans
Geplaatst 5 februari 20232 jr. Populair bericht Op 31-1-2023 om 12:55 zei Hans2: Hallo allemaal zitten lezen over het model van de Mebo2. Ik ben recente begonnen aan een model van een varend van de Mebo2. Ook van foto's tekeningen zijn niet meer te vinden helaas. Ben nog lang niet klaar maar het voorderd wel. Alf en toe dingetjes weer opnieuw maken na het zien van nieuwe foto's. Gelukkig zijn die er nog wel. Gr Hans Op 5-2-2023 om 20:52 zei Hans2:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.