Spring naar bijdragen

NOS journaal radio pingel

Juul

Aanbevolen berichten

Radio 1 heeft een nieuwe vormgeving. Ok, moet kunnen.....

Maar waar ik mij werkelijk dood aan erger is dat pingeltje in het journaal dat de scheiding van de onderwerpen moet aangeven.

In de eerste plaats hoe kom je op het idee om het geluid van een "verlepte Kerstbel" te laten horen?.

En ten tweede ligt het geluidsnivo zo'n 6dB lager als de rest.

Wat een creativiteit zeg!!! Hoe verzin je het?..................

Doe dan gewoon een piepje.

Zo dat ben ik effe kwijt!

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Juul ik heb vandaag naar het Radio 1 journaal met de piepjes geluisterd.

Allereerst moet ik zeggen dat de nieuwe vormgeving goed klinkt, alleen die pingel vind ik niets.

In de tussenpingel zit een belletje waarbij ik meteen moet denken aan een deurbel in een winkel als er iemand binnenkomt :-).

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Juul ik heb vandaag naar het Radio 1 journaal met de piepjes geluisterd.

Allereerst moet ik zeggen dat de nieuwe vormgeving goed klinkt, alleen die pingel vind ik niets.

In de tussenpingel zit een belletje waarbij ik meteen moet denken aan een deurbel in een winkel als er iemand binnenkomt :-).

Groet,

Peter

Hoi Peter,

Ben ik blij dat ik niet de enige ben. De nieuwe vormgeving is effe wennen maar het moet z'n tijd hebben. Dat geduld heb ik.

Maar die pingel,.............."hoe verzin je het....".

Doet mij denken aan jaren geleden. Toen had iemand ( Henk van Hoorn ) bedacht dat je de pips ook wel vanaf cart kon starten.

Nou dat ging natuurlijk helemaal fout, dat snap je wel.

Da's toen ook gauw terug gedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.