Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal een vraag hoop dat iemand kan helpen het programma sonicstage werkt niet meer start niet meer op kent iemand dit en heeft een oplossing ? zou er zeer blij mee zijn

Gr John

Hoi John,

Welke Windows versie heb je? Ik ben kortgeleden overgegaan op Windows 7 en die ondersteund Sonicstage niet. Ook is er geen update i.oid. voor. Sony geeft ook geen support meer en ondersteund deze software ook niet meer. Mijn NET-MD en ook MP-3 walkmans kan ik dus niet meer gebruiken.

Ronald

Geplaatst

Hallo Juul opnieuw opstarten helpt helaas niet, en Ronald heeft het zelfde probleem zo te lezen misschien dat iemand anders nog een idee heeft .

Gr John

Je geeft geen antwoord op de vraag welke windows versie je gebruikt. Wel zo handig als je een probleem hebt en een oplossing zoekt.

Ik heb net even SonicStage 2.1 geïnstalleerd in W7 en die werkt. Ik moet ook nog ergens 4.3 hebben liggen... alleen weet ik even niet meer waar. Ik kan er wel voor zorgen dat je die 2.1 versie krijgt, dan kan je die in ieder geval uitproberen.

Sony is vorig jaar gestopt met de ontwikkeling van SonicStage. Wat ik behoorlijk klant onvriendelijk vind is dat je hem ook niet meer kunt downloaden/installeren via de website van Sony. Zo van: barst maar met je apparatuur.

Vincent (een Hi-MD gebruiker)

Geplaatst

Je geeft geen antwoord op de vraag welke windows versie je gebruikt. Wel zo handig als je een probleem hebt en een oplossing zoekt.

Ik heb net even SonicStage 2.1 geïnstalleerd in W7 en die werkt. Ik moet ook nog ergens 4.3 hebben liggen... alleen weet ik even niet meer waar. Ik kan er wel voor zorgen dat je die 2.1 versie krijgt, dan kan je die in ieder geval uitproberen.

Sony is vorig jaar gestopt met de ontwikkeling van SonicStage. Wat ik behoorlijk klant onvriendelijk vind is dat je hem ook niet meer kunt downloaden/installeren via de website van Sony. Zo van: barst maar met je apparatuur.

4.3 had ik een kreeg ik niet geinstalleerd op W7. Wel bijzonder dat jij dat 2.1 wel werkend krijgt.

Ronald (een voormalig HI-MD gebruiker)

Geplaatst

Vanaf cd niet?

Ik denk dat ik eruit ben. ik heb 4.3 ooit van de sony website gedownload en geinstalleerd. Dus niet van CD geinstalleerd. Met XP geen problemen, maar nu geeft ie aan geen contact te krijgen met de server. Dus waarschijnlijk heb ik het programma niet, maar alleen de toepassing. En aangezien het programma niet meer op de website van sony staat, kan ie niks vinden en geeft ie aan geen contact te krijgen met de server.

Ronald.

Geplaatst

Hallo Vincent ik heb windows vista heeft altijd normaal gewerkt ik heb de cd van 4.3 maar die krijg ik niet meer geïnstalleerd stopt er mee als hij bijna klaar is maar als ik SonicStage 2.1 van je mag gebruiken heel graag

Gr John

graag

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    RADIOPIRAAT002
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.